Deprimert etter SA..

lykkeliten1990

Betatt av forumet
Nå har jeg dessverre opplevd min SA nr 2... noe som har ført til att jeg er skikkelig deprimert... føler meg mislykket... å bære frem barn er jo "hovedoppgaven" til kvinnen, å jeg klarer jo ikke det engang.. kom ikke lenger enn nesten til uke 5, men herregud så forferdelig vondt det er! Testet positiv mandag 3 februar, og mistet i dag 8 februar... så fikk bevisst oppleve å være gravid i 5 dager.. dette føles helt forferdelig :-( mitt første svangerskap Gikk jeg ca like lenge, men mistet før jeg rakk å oppdage jeg var gravid.. noen andre her som har opplevd dette? Vil denne følelsen av å være mislykket forsvinne?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hei. Jeg hadde min 2 sa i oktober 2013, mistet rundt uke 4/5. er nå 11 + 2, gikk veldig fort! Jeg følte meg mislykket, fæl, tenkte jeg aldri ville få barn, at noe var galt, at folk så ned på meg osv. Kan ramse opp i en evighet. Dro på vanlig ul, tok blodprøver hos legen og dro til gynekolog med invendig ul. Alt så bra ut :) Bare 2 uker etter fikk jeg en positiv test! Tenkte bare: er det virkelig mulig, samtidig som en frykt for å miste igjen slo seg! Var på ul i uke 10, alt så bra ut og nå tenker jeg nesten bare positive tanker ;) Følelsen av å være mislykket er ikke lenger der, tenker at hvis jeg ikke hadde mistet i oktober ville jeg ikke fått denne lille jeg får nå! Så ta tiden til hjelp og ta evt undersøkelser som kan gi deg klare svar, da vil du tenke positivt og kanskje en ny spire kommer fortere enn du tror!

Lykke til :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Det er ikke dere det er noe feil med allefall. Kroppen ordner opp. Jeg har hatt iallefall 3 SA før jeg nå er 17 uker på vei.
Det tar tid å kommer over en SA, og det er helt greit å sørge.
 
Du må ikke gi opp, men ta deg tid til å sørge, for det du sier har mange av oss vært igjennom. Mista først gangen i nov-08, etter å endelig blitt gravid etter 4 år utn prevansjon. Fikk svangerskapsdiabetes, var på UL og fikk beskjed om at den var liten, men hjerte slo, men jeg mistet etter noen dager. Ble kjempe deprimert, stengte meg inne og ville ikke snakke med noen. Ting tok sin tid og jeg oppdaget i mai-13 at jeg var gravid igjen, fikk komme på tidlig UL, hjerte slo, men den var liten, 3 dager etter på mistet jeg. Hele verden raste sammen og jeg trodde aldri at jeg noen gang skulle klare å komme meg over dette. Bestemte meg for aldri å prøve igjen, men savnet lå der. Så i jan i år bestemte vi oss for å prøve en gang til og ble gravid. Er 11+3 i dag og på den tidlige UL fikk vi beskjed om at det var sterke hjerteslag og den var større enn forventet. Så det er håp og den følelsen vil gå over, selv om man føler at man mangler to ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp