Deprimert å lei

Bondefruen

Forelsket i forumet
Ja jo.. Jeg har vært mye deprimert i det siste å grått en masse hver dag.. Frustrert å "skuffet" over kjæresten som ikke vet hvordan det er å måtte gjøre alt selv for tiden i tillegg til at bekkenet er i startfasen av å takke for seg!

Satt faktisk å tenkte både i går å kvelden før om dette kommer til å funke.. Da er jeg ganske langt nede i kjelleren... Hjelp:'(

Jeg har og en mann som ikke forstår helt hvordan jeg som gravid har det, og får lite medfølelse. Er ikke deprimert for for det, da, men er vanskelig nok.

Uff, fikk litt vondt av deg. Har du snakket med han om det?

<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da :-( Har du noen å snakke med? Hvis ikke kan det kanskje være en ide å ta kontakt med jordmor og få luftet tankene med henne.

Har prøvd å si hvordan jeg har det nå om dagen. Med husarbeid, en gutt på 4, 100% stilling som frisør, kvalme å bekkenløsning er det ikke lett.. Han sier han skjønner at jeg er sliten å trøtt, men at han også er det som jobber hele tiden. Ja, han jobber fra tidlig morgen til sent på kvelden, så det er ikke mye ømhet eller kjærestetid heller.

Jeg må snakke med jordmor om dette når jeg skal til henne den 9 april. Da tror jeg rett og slett han ikke får bli med..

Ja, snakk med jordmor om det. Hun har forhåpentligvis noen råd til deg. <3

Men selv om dere begge er ganske slitne, så betyr jo ikke det at det er kun du som skal ofre deg.

Ville absolutt snakket med jordmor. Hun tar deg sikkert imot tidligere også hvis du sier at du er deprimert og trenger noen å prate med. Ikke stå alene med tankene og følelsene! Hun har sikkert noen gode råd. Håper det blir bedre med deg!

Håpe da blir bedre for deg. *klemmepå*

♥ fjølo mi ♥

Jeg vet ikke om det er verdens beste anbefaling, men jeg skjønner hva du mener for å si det slik - og jeg klikka totalt i vinkel i forrige uke. Kjefta og grein av frustrasjon over å få null hjelp. Og brått får jeg hjelp! Ikke til alt - ååååå langt derifra! Men klær er vasket i ei uke nå, oppvaskmaskinen er tom og det flyter ikke med klær. Angrer ikke, selv om jeg viste meg fra ei kjip side der og da.

Jeg vet ikke om det er verdens beste anbefaling, men jeg skjønner hva du mener for å si det slik - og jeg klikka totalt i vinkel i forrige uke. Kjefta og grein av frustrasjon over å få null hjelp. Og brått får jeg hjelp! Ikke til alt - ååååå langt derifra! Men klær er vasket i ei uke nå, oppvaskmaskinen er tom og det flyter ikke med klær. Angrer ikke, selv om jeg viste meg fra ei kjip side der og da.

Av og til tror jeg disse mannfolka trenger en oppvekker...

Etter jobb er jeg helt kapittel,det har jeg vært siden tidlig i svangerskapet.. Her om kvelden når jeg satt og spiste fikk jeg servert denne: "Nå har jeg faktisk tatt oppvaskmaskinen TO dager på rad asså!" - det var min stakkars kjæreste som faktisk sa dette,akkurat som om at jeg aldri har tatt den flere dager på rad!? Samtidig fikk jeg beskjed om at huset ikke så ut,så jeg måtte snart ta noen grep.. Da brista det og jeg begynte å gråte,mest fordi at jeg ikke føler at jeg strekker til hverken hjemme, med kjæresten eller på jobb. Han forstår ikke at jeg er sliten her heller.. Så jeg føler med deg og veit hva du prater om :)

23. Oktober 2014 <3

Du får vise han at du ikke klarer alt selv å la ting flyte litt så han våkner?

sender deg en klem og håper det order seg :)
sendt fra Note 3 - sengekos

Tusen takk for støttende ord og gode råd<3

Jeg snakket ordentlig med han i går kveld. Ikke noe høylytt eller kjefting fra noen av oss!:)
Jeg sa akkurat hva jeg følte om oss nå disse dagene. Istedet for "jeg syns at du..." sa jeg heller "jeg syns at vi..." å han ble skikkelig lei seg over at jeg hadde det slik å at han hadde vært en skikkelig idiot de siste ukene. Så i mårrest sto han opp med sønnen å de laget frokost til meg:) Han har vasket både kopper og klær hele dagen å vi har vært på et nyforelsket stadium hele dagen:)
Mest overrasket ble jeg da vi var på tur i formiddag. Bekkenet mitt slo seg vrangt å jeg fikk store(!!!) problemer med å gå. Han løp hjem å hentet bilen, løftet meg inn i den å kjørte hjem.

Så denne søndagen har vært fin. Vi har stått på som et team, en skikkelig familie:) Å det har vært en munter å god stemning hele dagen:)

Tusen takk for støttende ord og gode råd<3

Jeg snakket ordentlig med han i går kveld. Ikke noe høylytt eller kjefting fra noen av oss!:)
Jeg sa akkurat hva jeg følte om oss nå disse dagene. Istedet for "jeg syns at du..." sa jeg heller "jeg syns at vi..." å han ble skikkelig lei seg over at jeg hadde det slik å at han hadde vært en skikkelig idiot de siste ukene. Så i mårrest sto han opp med sønnen å de laget frokost til meg:) Han har vasket både kopper og klær hele dagen å vi har vært på et nyforelsket stadium hele dagen:)
Mest overrasket ble jeg da vi var på tur i formiddag. Bekkenet mitt slo seg vrangt å jeg fikk store(!!!) problemer med å gå. Han løp hjem å hentet bilen, løftet meg inn i den å kjørte hjem.

Så denne søndagen har vært fin. Vi har stått på som et team, en skikkelig familie:) Å det har vært en munter å god stemning hele dagen:)
Dette var godt å lese. Håper det fortsetter ❤️

Jeg skrev et ganske langt innlegg til deg, men ser appen tulla det til så det ikke er kommet med her :/ Godt å se at dere har fått snakket ut! Du kan fortsatt snakke med jordmor om hva du har følt dersom det skulle dukke opp igjen. Mannfolk har ikke forutsetning til å forstå hva vi går igjennom, men det er lov å ta hensyn allikevel :) Håper det fortsetter slik!

Ble veldig glad for deg nå! :Heartred
Sliter selv med to barn, jobb, husarbeid, kvalme osv og, en kar som klager over at jeg føler meg sliten og kvalm.
Håper det forsetter sånn hos deg, ta det fremdeles opp med jordmor og ikke la samboer "skli ut" igjen!
Lykke til :)

Veldig godt å lesa at han forsto korleis du harda. Håpe da fortsette sånn :)

Han er heldigvis en sånn kar, at når han først har forstått hva jeg mener eller ønsker så fortsetter han med det:) Men jeg tror kanskje at han ikke helt har forstått hva jeg har ment, mulig jeg er for dårlig til å forklare..

Håper alle dere også får snakket ut med deres kjære, for det er en hard og tøff jobb å være gravid! Å vi er alle fantastiske damer som fortjener å bli behandlet deretter!:)

Han er heldigvis en sånn kar, at når han først har forstått hva jeg mener eller ønsker så fortsetter han med det:) Men jeg tror kanskje at han ikke helt har forstått hva jeg har ment, mulig jeg er for dårlig til å forklare..

Håper alle dere også får snakket ut med deres kjære, for det er en hard og tøff jobb å være gravid! Å vi er alle fantastiske damer som fortjener å bli behandlet deretter!:)
Enig med du!

-Taster fra appen-

Back
Topp