Deprimerende...

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Har aldri eid en vekt, så sist jeg veide meg var i 2008 når jeg bodde hos foreldrene mine. I dag kjøpte jeg en vekt siden det kunne vær greit å følge med selv når jeg er gravid, men jeg fikk sjokk når jeg veide meg. Jeg har gått opp nesten 7 kilo! Jeg er rett over grensa for å være overvektig! Jeg ante at jeg hadde lagt på meg litt frem til 2011, men det siste året har jeg trent 2-5 dager i uka, til og med i feriene. Jeg har heller ikke spist mer eller spist særlig usunt.

Skal veie meg i morgen tidlig for å få en mer nøyaktig vekt, men jeg må nok innse at jeg har lagt på meg. Er vel for tidlig å skylde det på graviditeten også... :/

Men hvis du trener så kan det jo være muskler? :)
Er ikke særlig glad i vekta jeg heller. Har en, men har ikke vært på den siden før jul...

Æsj! den vekten er noe dritt, men muskler er tyngre enn fett så hvis du har trent mye så er nok det årsaken spesielt hvis du ikke ser det særlig på kroppen

Ja, det kan kanskje utgjøre en del av det, men tror ikke det kan være så mye som 7 kilo.
Synes det er litt skummelt å være 'overvektig' iføge BMIen.

Ikke tenk på det du :) Nå skal du jo bli større uansett, ta det heller opp til høsten igjen ;)
Men muskler veier en god del, så du skal ikke se bort fra at det kommer av det!

På 2,5 år har jeg lagt på meg 13 kilo, og det er alderen, men var veldig tynn for 15 kilo sider, veldig fornøyd med kroppen skal bare bli mere fit:)

Back
Topp