Deprimerende

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har endelig funnet ut hvorfor det er et ork å holde leiligeheta vår fin og ryddig...
Og det er fordi vi har møbler fra sikket før 2 verdenskrig[:@][:@][:@]
Så en dag skal det komme et søppelfirma og hente det som skal kastes, og endelig i Juni får vi kjøpt nytt.

Flere som har det sånn?

Gleder meg til å ha en sofa som er god og sitte i, og som vi ikke må ha pledd over fordi den er så nedslitt og stygg..

Gled deg, det er så deilig å fornye stuen [:)] Må bare anbefale Karlstad serien fra ikea, eeelsker sofaen min [:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Nja...ikke helt likt problem, men...pokker ass.

Nå kommer leiligheten min for salg og snart må alle møblene mine flyttes hit...

Da får vi to svære spisestuegrupper, to svære sofaer, 4 lenestoler, to sjenker, to kjøleskap, to microer...for å ikke snakka om alt av kjøkkenutstyr, glass, tallerkener, pyntegjenstander osv...oh joy...
Bra man har kjeller under hele huset hvor man kan lagre ting...bare bli "enige" om hvems møbler som skal lagres og hvems som skal brukes hihi.

Finn.no er en fin ting [:D]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Gled deg, det er så deilig å fornye stuen [:)] Må bare anbefale Karlstad serien fra ikea, eeelsker sofaen min [:)]

Ååå, den må jeg sjekke ut på IKEA.no
Gjett om det blir en hel dag på Ikea da [:D] Stakkars gutta mine!

Vo har det og sånn[&:] Bare gamle ting vi har arvet liksom... haha[8D]
eneste "nye" her er en sofa jeg kjøpte brukt for ca 1mnd siden... deilig![:)]

Men jeg har jo også vardens mest rotete sambo... ligger ting etter han overalt![&o]
Og han søler som en 3åring...!
Greit nok å søle av og til... men hver gang vi spiser middag ligger jo halve middagen hans på gulvet...[:-][>:]
Kaffesøl overalt...

Blir litt sprø jeg[8|]

Tror faktisk det blir skinnsoffa. Med tanke på en liten gutt som sikkert kommer med de griste fingrene sine over alt [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Ååå, den må jeg sjekke ut på IKEA.no
Gjett om det blir en hel dag på Ikea da [:D] Stakkars gutta mine!

Hehe, ja, den må du sjekke ut, drit-billig er den også. Vi har hjørnesofaen... Stilig, enkel og mange sitteplasser [:)]

Nja...ikke helt likt problem, men...pokker ass.

Nå kommer leiligheten min for salg og snart må alle møblene mine flyttes hit...

Da får vi to svære spisestuegrupper, to svære sofaer, 4 lenestoler, to sjenker, to kjøleskap, to microer...for å ikke snakka om alt av kjøkkenutstyr, glass, tallerkener, pyntegjenstander osv...oh joy...
Bra man har kjeller under hele huset hvor man kan lagre ting...bare bli "enige" om hvems møbler som skal lagres og hvems som skal brukes hihi.

Finn.no er en fin ting [:D]

Hehehehe, "lersåjegnestenfalleravstolen"
Ja, det synes jeg også. For sambo sine ting [:D] Han er ikke enig, gitt...

Tror faktisk det blir skinnsoffa. Med tanke på en liten gutt som sikkert kommer med de griste fingrene sine over alt [8D]

Stoffet er kjempe enkelt å vaske av:) Har 2 eldre barn som jammen meg kan skitne til ting [:D]

Stoffet er kjempe enkelt å vaske av:) Har 2 eldre barn som jammen meg kan skitne til ting [:D]

Hmmm.. Ja, hvorfor ikke.. Tante har noen grisunger uten like, og Den hvite ikea sofaen er like hvit etter snart 8 år!

Hmmm.. Ja, hvorfor ikke.. Tante har noen grisunger uten like, og Den hvite ikea sofaen er like hvit etter snart 8 år!

Min er mørk [:D]

Min er mørk [:D]

Går nok for en mørk vi også[;)]

Vi har skinnsofa, og er VELDIG glad for det ! Nå spiser ingen av oss oppi sofaen annet enn i helgene da,
men alt av gulp og drikke osv som fort blir sølt i sofaen er veldig deilig å bare kunne tørke bort.
Uten å tenke på at det engang begynner å lukte osv. [;)]

Skal du ha skinnsofa så anbefaler jeg deg å sjekke ut bohus !!

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Vi har skinnsofa, og er VELDIG glad for det ! Nå spiser ingen av oss oppi sofaen annet enn i helgene da,
men alt av gulp og drikke osv som fort blir sølt i sofaen er veldig deilig å bare kunne tørke bort.
Uten å tenke på at det engang begynner å lukte osv. [;)]

Skal du ha skinnsofa så anbefaler jeg deg å sjekke ut bohus !!

Huff, spiser alltid på stua vi :P
Men det er fordi kjøkkenbordet er så lite. Men skal ha nytt av det også [:)]
Vurderer skinnsofa fra skeidar eller bohus :)

ORIGINAL: silros

Vo har det og sånn[&:] Bare gamle ting vi har arvet liksom... haha[8D]
eneste "nye" her er en sofa jeg kjøpte brukt for ca 1mnd siden... deilig![:)]

Men jeg har jo også vardens mest rotete sambo... ligger ting etter han overalt![&o]
Og han søler som en 3åring...!
Greit nok å søle av og til... men hver gang vi spiser middag ligger jo halve middagen hans på gulvet...[:-][>:]
Kaffesøl overalt...

Blir litt sprø jeg[8|]

Skulle tro samboerne våre var brødre altså! Han tillogmed hvelver glasset før han har fått det opp til munnen..

Men her er de største syndebukkene på at det alltid er skittent her kattene! Katthår o-v-e-r-a-l-t-!-!-!

Var veldig glad vi hadde fått oss skinnsofa når vi fikk oss en gulpegutt [;)]

Kreta (2+3 seter) fra Bohus, tror den kostet 10 000 [:)]

Back
Topp