Deppa... :(

darius

Glad i forumet
[:(] Fikk nettopp brev fra rikshospitalet om innleggelse for undersøkelser i 14 dager. Blir da borte fra min gravide samboer som vil vere i i den 26 uka når jeg reiser. Avstanden mellom sunnmøre og oslo er for lang til at vi kan treffes. Kommer til å gå på veggene når jeg ikke får se henne og den struttende flotte magen!!! (Og kjenne nurket som sparker, og vil ha kontakt med pappa...) [:(]

jeg forstår det er tungt å være fra hverandre, men så lenge det kun er snakk om 14 dager burde vel det gå helt fint [:)]
hva har man telefon for [:D]

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

jeg forstår det er tungt å være fra hverandre, men så lenge det kun er snakk om 14 dager burde vel det gå helt fint [:)]
hva har man telefon for [:D]

Lengste vi har vert borte fra hverandre til nå er 3 dager. Og da var hun ikke gravid engang... :(

prøv å snu det om til noe positivt... for det hjelper lite og deppe over det.. tenk hvor ekstremt godt det blir å se henne igjen da??[:)]

Hmm...

Hun kan ikke bli med ned da?
Og besøke deg?

Kjenner dere ikke noen, venner el slekt hun kan bo hos?

ORIGINAL: CHICKA©

Hmm...

Og besøke deg?

Hun kan ikke bli med pga jobben.... :( Vi får se om vi får ordnet d slik hun kan komme ned på besøk. Men hvordan er det med gravide og fly? Noe med at de ikke skal fly etter ett visst tidspunkt i graviditeten?

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: darius

ORIGINAL: CHICKA©

Hmm...

Og besøke deg?

Hun kan ikke bli med pga jobben.... :( Vi får se om vi får ordnet d slik hun kan komme ned på besøk. Men hvordan er det med gravide og fly? Noe med at de ikke skal fly etter ett visst tidspunkt i graviditeten?

hun kan fly helt det de siste 2-3 ukene før termin. men se lyst på det. at du skal inn nå, og ikke helt på slutten når hun er 37-39 uker f.eks[:)]

Heldigvis!!! :) Og kanskje får jeg fikset opp i sykdommen. :)

Ikke fullt så deppa nå lenger. [:)] Men gleder meg absolutt ikke til å reise!!!! Vil komme til å savne å kjenne nurket i magen.... + mammaen da så klart!

Back
Topp