Deppa

miss25

Elsker forumet
Forsøket ble avbrutt i dag[:(][:(]
Egget hadde ikke utviklet seg noe siden søndag, så da mente de at det var veldig liten vits i å sette det inn..[:(]
Så nå skal vi vente til mens nr 2 som kommer, så skal vi prøve på nytt..

huff, så leit[:(] Skjønner godt at du depper da. Sender over en varm klem jeg

Uff, det var dumt! [:(] Du har lov til å deppe miss25, men jeg håper allikevel at du kommer tilbake til godt mot! (selv om det ikke er lett nå)

Sender deg en klem jeg også.. håper den hjelper litt..

Tusen takk for klemmene[:)]
Er deppa i dag ja, men skal nok komme sterkere tilbake..
neste gang skal de også øke dosen puregon, så da er vel sjansen større for å få flere egg, og  at ivertfall et av de bør klare seg[:)]

Ja da blir det nok flere egg.. [;)] Satser på det vi.. også krysser vi fingrene for at flere av dem blir befruktet også [;)]

uff da, det var absolutt ikke gode nyheter [:(] vil det si at dere må betale for dette forsøket når du ikke fikk satt inn? Masse lykke til neste gang hvertfall

Huff vennen. Har lov til å deppe nå. [:(]
Mange trøstende klemmer din vei.

Huff.... vet hvordan du føler det.. lov å være deppa og skuffa nå..
Du får bare se fram mot nytt forsøk og satse på at det er da gullegget dukker opp ( + et fryselager i tillegg [;)])
Stor trøsteklem

ORIGINAL: *Bobbo*

Huff, så kjedelig!! Håper virkelig at det går din vei neste gang! Nevnte de noe om du skulle ha kort eller langt behandlingsregime neste gang da? Lurer på hva som gjør at noen begyner på spray og andre "hopper" over sprayen igrunn.... Men nå er det vel ikke lenge til neste tr?? Så da er det bare å sette raskt igang igjen, bare hun har vett til å dukke opp i tide[;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

sign

ORIGINAL: fano

uff da, det var absolutt ikke gode nyheter [:(] vil det si at dere må betale for dette forsøket når du ikke fikk satt inn? Masse lykke til neste gang hvertfall

Nei, dette regnes ikke som et forsøk, så  det betaler vi ikke for..
Vi har jo betalt for 3 forsøk, så vi har fortsatt 3 igjen[:)]

ORIGINAL: wishingstar

Huff, så kjedelig!! Håper virkelig at det går din vei neste gang! Nevnte de noe om du skulle ha kort eller langt behandlingsregime neste gang da? Lurer på hva som gjør at noen begyner på spray og andre "hopper" over sprayen igrunn.... Men nå er det vel ikke lenge til neste tr?? Så da er det bare å sette raskt igang igjen, bare hun har vett til å dukke opp i tide[;)]

Blir kort regime neste gang også, bare med større doser puregon, denne gangen brukte jeg 125 ie, men neste gang skal jeg ha 200 ie puregon. Vet ikke hvorfor noen må ha spray og andre ikke..
Vi skal ikke starte forsøket når jeg får tr neste gang, men gange etter der igjen, altså i slutten av april forhåpentlivis[:)]  De anbefalte dette, så kroppen får litt tid på å roe seg ned[:)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, så trist det skulle ende sånn denne gangen, men jeg håper du etter noen dagers depping bygger deg opp til et nytt forsøk som forhåpentligvis ender helt annerledes! Ta godt vare på deg selv og riktig lykke til med oppstart om halvannen måneds tid. 

Sign

Nei huff så trist da:( ikke gøy idet hele tatt..   [:(][:(]

Håper du får mange gode egg ved neste uttak.

Back
Topp