Deppa...

sunway

Forelsket i forumet
Kommer fra legen nå. Fikk beskjed om at hodet ikke var festet og at det ikke var sunket helt ned i bekkenet enda. For en uke siden sa jordmor og at hodet var godt festet, men at det nok skulle synke enda litt. Så beskjeden i dag tyder altså på at enten blir det "litt" dramatikk om vannet skulle gå eller så er det vel et tegn på at det jeg enda må vente en stund. sukk og atter sukk... er lei nå, vil ha kroppen min tilbake og lengter sånn etter babyen.

Kjenner godt igjen den følelsen fra tidligere svskap.

De siste dagene er utrolig lange. Jeg gikk et par dager over terminen også, og de dagene føltes som hele år.

Men plutselig skjer det og du ligger der med det nydeligste nurk i armene.

Takk for svar.

Joda, er jo klar over at babyen kommer jo ut en dag, men er fryktelig å gå å vente. Ikke for at jeg gruer meg til fødsel, for hadde en fantastisk fødsel med forrige. Men er så utålmodig, vil treffe dette lille nurket nå. Gikk over en uke over termin forrige gang og det virker jo som jeg må innstille meg på det nå også. Sukk...

Hei! Jordmor sa til meg at når man er gravid med nummer to, er det ikke alltid at hodet fester seg i det hele tatt før fødsel.. Bekkenet er større enn forige gang, så hodet må lenger ned før det festes. Så er ikke sikkert det er en evighet til du får se knøttet alikevel [:)] Masse lykke til!

Tusen takk for veldig oppmuntrende svar. Håper du har rett. Jeg har jo også hørt at man ofte føder litt før termin med andre mann, men det ville ikke jordmoren min bekrefte i alle fall. Men babyen må jo ut, og uansett så er det vel ikke mer enn en måned til.

Eg meiner heilt bestemt at eg har lest at hodet ikkje trenger å feste seg i like tidli med andre mann..

Jeg har jo bare to uker til termin, er det tidlig å vente på babyen nå da??

Hei

Har også fått vite at hodet ikke nødvendigvis fester seg på flergangsfødende... og at det faktisk sjelden fester seg. Så knøttet trenger ikke være så langt unna[;)] Er selv i 32+5...lenge igjen, ja[&:]

Lykke til![:D]

Kusina mi fikk beskjed når hun var til kontroll at hodet ikke var festet og at det enda var en stund igjen til fødselen. Dagen etter ble verdens søteste lille jente som jeg er fadder for født [:D]

Tusen takk for oppmuntrende svar. Håper indelig jeg føder i vert fall rundt termin og at jeg ikke går her og vagger en uke og to over, det orker jeg ikke. Vil ha baby nå, er så utålmodig atte. Vil treffe dette vesenet nå og få vite om det er en gutt eller jente. Blir jo spennende da.

Back
Topp