Deppa

Hege s

Glad i forumet
Jeg er så fryktelig deppa.... er så sliten og trist og lei meg...
vil ha ut han her nå.. kan ikke være noe stas for han å være der inni når jeg har det sånn...
har bare lyst å grine... [:(]

Uff stakkar.....[:(] Sender deg masse fødestøv, kanskje det hjelper. Får håpe det er din tur nå, blir utslitt av å gå sånn. Lykke til[:)]

ORIGINAL: venoka

Uff stakkar.....[:(] Sender deg masse fødestøv, kanskje det hjelper. Får håpe det er din tur nå, blir utslitt av å gå sånn. Lykke til[:)]

Signerer....

takk.. men det er nok til liten nytte... kommer ikke noe unge ut her.........[:(]

Sikkert til ingen trøst Hege s, men jeg har det akkurat likedan. Like skuffet og deppa hver eneste morgen jeg våkner og ingenting har skjedd.......Kjenner at humøret er dalende, mer og mer for hver dag.....stakkars oss

ORIGINAL: Ramnan78

Sikkert til ingen trøst Hege s, men jeg har det akkurat likedan. Like skuffet og deppa hver eneste morgen jeg våkner og ingenting har skjedd.......Kjenner at humøret er dalende, mer og mer for hver dag.....stakkars oss

Henger meg på klaginga her jeg...er 3 dager over termindato som var tirsdag...blir mer og mer lei for hver dag som går uten noen tegn til at noe snart skal skje...[&o]

Skjønner dere godt! Det tærer på på slutten! Men det er kanskje en mager trøst, men nå er det uansett ikke lenge igjen.
Ønsker dere alle lykke til i massevis! [:)][:)][:)]
En god klem til dere alle og masse fødestøv

Off da[:o] Håper han vil komme ut til deg snart. men det er bare til å grine. Er litt deilig å få det ut

*sukk* [:(]

Hvordan går det med deg?????
Tenker på deg, syns det er din tur nå ja

det går ikke spesielt bra nei.. har ligget i sengen i hele dag..

er så trist og lei meg... håper han komemr snart nå asså..

Back
Topp