Deppa nå

henna

Glad i forumet
Var lovd ny time  på sykehuset i slutten av juni begynnelsen av Juli, men fikk brev om at jeg skal først inn 12.august.

Og nå begynner tr å trøbble igjen.
Den var vært grei siden oprasjonen i januar, 5 dager så ferdig.
MEN nå hadde jeg den i 5 dager sluttet å blø for så å begynne å blø 3 dager etter tr.
Sånn hadde jeg det før jeg fjernet cysten, er redd for at jeg har fått en til cyste.
Er så lei disse blødningnene at jeg holder på å gå på veggen.

Uff. Det er ikke noen god følelse å være forberedt på å komme til en dato, for så å få det hele forskjøvet og måtte vente lenger enn først antatt [:(]

Håper TR ikke lager mer trøbbel for deg, at dette er et engangstilfelle. Krysser fingre for at du snart slipper å se den dumme tanta igjen på lange tider!

Dårlig gjort at du ikke får komme til når du ble lovd. Er det pga. ferie på sykehuset?

Håper tanta di skjerper seg[:)]

Regner med at det er ferien som gjør at timen ble utsatt, men da jeg var sist i mars ble jeg lovd ny time i juni/juli

Det er nok at det har hopet seg opp før ferien ja, men det er jo veldig dumt når man har blitt lovet et forsøk før ferien. Hm...snodig det med mensen din, for håpe at det ikke er en ny cyste pågang , men jeg kjønner at du mistenker det. Krysser fingrene for deg at det ikke blir noe mer trøbbel før neste forsøk, og at du kommer igang igjen i august.

Huff så kjedelig da[:o] 

Men nå har du iallefall en dato, og sommeren går fort når du bare får innstilt deg på den nye timen. Men skjønner godt du er deppa[:(] Lykke til, håper tr bedrer seg igjen[;)]

IRRITERENDE kaller vi det[:'(] akkurat som at vi ikke har nok venting liksom[:@]

Back
Topp