Deppa.. har PCO

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Har lest for noen minutter siden at, kvinner som har pco har vanskeligheter med å bli gravid eller føde. Jeg har fått den diagnosen for ca 7 år siden.. Har hatt vanskeligheter med å bli gravid. Jeg har spontanabortert i feb.04 mens jeg ca var 7-8 uker på vei..
den gangen var det uventet og desverre uønsket (hadde en ustabil forhold og ustabil partner) nå er jeg sammen med mannen min som jeg har vært gift siden aug.97. ( vi hadde opphold i ekteskapet i 1,5 år ) nå er jeg gravid igjen og er 10 uker og 2 dager på vei.. Nå er babyen vår KJEMPE ØNSKET! så jeg håper ikke jeg spontanaborterer.. [&:][:(] Er det noen som har født unge som har fått diagnosen PCO ?.. håper inderlig på noen som kan dele sine erfaringer med meg [8|]

Vet ikke noe om PCO, men ville ønske deg lykke til![:D]
Håper virkelig at du og mannen din får beholde barnet[:)]

Heisann hilly [:)]

Kjenner ikke til pco, men det er økning av cyster i underlivet?
Uansett du slo i alle fall statestikken om den stemmer (at de med pco har vansker for å bli gravid)..
Håper ikke det medfører problemer for deg..

LYKKE TIL [;)]

Klem fra Kathrine

Sniker meg inn her bare for å fortelle at jeg har pco, og jeg har en sønn på 2,5 og tvillingjenter på snart 10 mnd. Så det er fullt mulig! Masse lykke til!

ÅÅÅ så godt å høre, trebarnsmor!![:D][:D]
Jeg ELSKER solskinnshistorier[:D][:D][:D]

til alle som har svart til meg og oppmuntret meg ang. pco og fødsel, spesielt til 3 barns mamma.... jeg takke til deg... jeg ble kjempe glad for din vegne.. du ga meg tillit du er en knupp.. håper jeg er like heldig som deg.... kos og klemmer til deg og dine babyer [:)][:D]

Hei på deg Hilly... Jeg har ingen pco, men beste venninna mi har det.. hu hadde en sa '03 i uke 14, men blei gravid igjen senere på året og har nå verden søteste datter født '04 ... Det som nesten var det utrolige var at hu gikk på p-pillen begge ganger.... SÅ ja kjære deg!!! Det er fullt mulig!!!!!!!!! Tenk framover, kos deg og ta vare på deg selv og barnet ditt!!! Dtte går fint... deu har krav på eksta oppfølging også, glem ikke det!!! Masse klemmer!!!!

Hei Hilly=)

Jeg har diagnosen pco. Og jeg er nå gravid og er ENDELIG kommet over 12 uker.
Du spør om og dele erfaringer, vet ikke hva du spør sånn helt konkret etter da.

Men krysser fingrene for deg og den lille
Klem fra Madde

Hei hei.. takker til alle som har svart til innlegget mitt... Nå er jeg endelig over 12 uker.. da er spont.abo. redusert.. gleder meg...

hei hilly.

Lykke til med graviditeten. Godt å se at du er over de 12 verste.

Back
Topp