Deppa for tiden

*Vilja*

Andre møte med forumet
Hei jenter...

Skjønner ikke helt hva som gjør det, men jeg er ikke i noe humør for tiden...Benytter hver anledning til å sove og er kjempe ukonsentrert på jobb!! No er det 8dager siden vi søkte om prøverør, har jo selvsagt ikke hørt noe enda...Og vet det kan ta laaang tid...

Hvordan klarer dere å holde humøret oppe med all denne ventingen?? Vet også at jeg egentlig ikke kan klage, mangen som har ventet myye lenger enn meg... Måtte bare få det ut[8|]

klem fra meg

Hele prosessen er en sor byrde på konsentrasjon, humør og ellers det og funke i hverdagen. Man går inn i noe som man ikke vet hvordan ender, mye spenninger, frykt osv. Følelsen din er veldig forståelig og du skal vite at du er ikke alene om og ha det sånn [&:] Men bruk jentene her inne, det er en super gjeng som er veldig oppmuntrende og støttende [:D]

Tusen takk for svar [:)]

Ja merker det går veldig opp og ned...Noen dager er bedre enn andre...Men akkurat no har jeg lyst å legge meg i dvale i 3mnd til jeg hører noe fra sykehuset...Men men..Går nok over..Er nok ikke så greit for de som må være rundt meg heller

Huska eg hadde da sånn i periodar og. Det er ikkje så lett med ventetid alltid..

Berre husk på at når dåke når målet komme da te å bli heilt fantastisk [:D][:D][:D]

Plutselig e dagen der [:)]

Uff ja i dag måtte jeg jeg gå fra jobb...Fungerer jo ikke for tiden..Ringte til mamma når jeg kom hjem og var helt fra meg, hun mener jeg må ringe til legen å snakke med hun... men[8|]

Hadde ikke trodd at dette skulle bli sånn..Føler jeg ikke har noen grunn til å stå opp om morgenen[:(] Har vondt i hele kroppen...!!

Ringte til kvinne klinikken i dag for å høre om de hadde motatt søknaden min, men de hadde de ikke[:@] Så ringte jeg til volvat og søknaden var ikke fylt ut enda, var visst ikke legen som gjore det, så det kunne ta enstund. Trodde jo den ble sendt for over 1uke siden jeg..*forbanna*

Beklager all klagingen

Ventetiden er nok det verste med prøverør[:'(]
Har gått veldig opp og ned her i perioder også. Prøvde å tenke minst mulig på det, men
det ligger jo i bakhodet hele tiden. Men tiden gikk nå en gang og plutselig er en midt oppi forsøket[:)]
Du får prøve å aktivisere deg med noe og la livet gå som vanlig så godt det lar seg gjøre....
er jo jul snart så håper det kan få tankene over på noe annet en stund.....

Tusen takk for oppmuntring[:)]..
Jeg vet jo det at jeg ikke kan legge meg ned å "dø", men det er akkurat som når man har kommet så langt ned så skal det litt til å komme oppigjen.. Skal prøve å gå på jobb igjen i dag[:)] Er litt bekymret for at jeg skal bli upopulær på jobb også, når jeg hele tiden går rundt åser sur/deppa ut... De vet ingenting...Kan fort balle på seg dette her...

Masse lykke til jenter, og takk igjen for fine tilbakemedinger...Skal klare dette...

Klemfra meg[;)][;)]

Back
Topp