deppa deppa deppa

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
hadde blødninga her om dagen.. e normalt har e hørt.. men har mista 3 ganga på kort tid no. så har ingen tro lengre for at d blir unge i år på me :( føle heller ikke at legane tar me seriøst.. syns når man har mista  før at man skal få ekstra oppfølging å  i tillegg komme lettere inn på legen/legevakta/ul osv..  blødde på torsdag.. å på fredag har e fått time.. heile 8 daga å vente... e ikke menneskeli.. har mista all tro, håp ,,. alt.. sitte å ser komedie no.. så plutsli knakk e sammens,, kasta et glass på tv.. så no e d ei sprekk i tvn.. :(

ja det syns jeg var rart[&o] de gangene jeg har mistet har jeg kommet rett inn på ul samme dag, og slik burde det være.
Blødde du lenge da? for om det bare var en dag så tviler jeg sterkt påat det var spiren din. Hadde jeg vært  deg hadde jeg ringt tilbake å spurt om det var mulig å få time før. Det er jo umenneskelig å gå så lenge i uvissthet og lure. Og totalt bortkasta dager og gå å værre redd og bekymret om alt er i orden.
lykke til, og krysser fingre og tær for at spiren har klort seg godt fast.

Stakkels dig - kan sandelig godt forstå du er fustreret....

Og det kan absolut ikke passe du skal vente 8 dg.... det skal du ikke finde dig i...

Uff, så trist å høre!
Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt penger på ul hos en privat. Så får du svar med en gang. Merkelig å ikke undersøke ei som kanskje har mistet. Hvis så, er det vel ikke noe særlig å gå lenge sånn.
Sender masse klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Signerer sistemann her,og sender deg en STOR klem...

å jeg!!!!

hadde visst mista flere ganga enn e trodde... va innom legen idag å krevde at han tok ti til me i lunsjen,.. vise se at e har mista 5 ganga siden 2007... sto i journalen min..  prøvane viste posetive idag :D :D :D  så skal inn på tirsdag for å se om hormonnivåe har stege... om d ligge på stede hvil så har e mest sannsynli mista.,. men d hjalp såååå mye på.. gliste som en gal fra legen :P

så bra at legen tok deg inn i lunsjen sin[:D] skulle vært flere slike leger[:D] krysser fingrene for at det har stege masse til tirsdag[:)]

Håper det går bra og at spiren holder seg fast! Masse lykke til!

ååå, så bra du satte krav til legen din!!! Og så bra at prøven var positiv!![:)]

Da sender jeg deg millioner av positive tanker, slik at spiren fortsatt sitter, og at hormonnivået stiger[:)]
Klem

Håper det går bra med deg, har selv opplevd og måtte krangle meg til tidlige undersøkelser, det er utrolig frusterende og provoserende...
Skal krysse fingrene for deg[:)]

Back
Topp