Depend Gel lack farlig ?

tuppis

Glad i forumet
Jeg har denne led lampa og Gel lakkene fra depend som Cubus og hm har trukket fra markede for den skulle vist være farlig.
Jeg har ikke hatt noe skader v denne.
Er det noen her som bruker denne enda? Nett som jeg ble litt pingle og turte ikke bruke denne etter dette kom frem. Men er det så gale da ?

Jeg har denne led lampa og Gel lakkene fra depend som Cubus og hm har trukket fra markede for den skulle vist være farlig.
Jeg har ikke hatt noe skader v denne.
Er det noen her som bruker denne enda? Nett som jeg ble litt pingle og turte ikke bruke denne etter dette kom frem. Men er det så gale da ?

En venninne som har denne sa det var pga at det kan bli varmt, og noen kanskje ikke har vett nok til å ta ut hånda hvis det blir for varmt. Men hun har fortsatt å bruke den, og om det blir for varmt bare tar man inn og ut hånda. Har ikke merket det på hennes, men når jeg fikser neglene i salong kan jeg noenganger kjenne det blir litt for varmt.

En venninne som har denne sa det var pga at det kan bli varmt, og noen kanskje ikke har vett nok til å ta ut hånda hvis det blir for varmt. Men hun har fortsatt å bruke den, og om det blir for varmt bare tar man inn og ut hånda. Har ikke merket det på hennes, men når jeg fikser neglene i salong kan jeg noenganger kjenne det blir litt for varmt.
Da skal man også ta ut hånda. Uansett om det er led lampe eller uv lampe skal man ta ut hånda når det blir varmt for å ikke få brannskader. Jeg legger gelé negler selv.

Da skal man også ta ut hånda. Uansett om det er led lampe eller uv lampe skal man ta ut hånda når det blir varmt for å ikke få brannskader. Jeg legger gelé negler selv.

Ja. Jeg tar ut hånda, men er jo sikkert noen nøtter som ikke gjør det, og brenner seg, for så å klage til produsenten.

Ja. Jeg tar ut hånda, men er jo sikkert noen nøtter som ikke gjør det, og brenner seg, for så å klage til produsenten.
Ja det spørs nok. Hehe. Jeg legger negler på ei venninne også og jeg sa ifra med en gang at hå da må taes ut hvis det blir varmt. Jeg hadde hånda inne litt lenge en gang og fy så vondt det gjorde. Skjønner ikke at folk greier å ha den der inne så lenge at det blir skadelig. Men er mye rare folk.

Jeg har og jeg bruker den , ble vel trukket bort fra Cubus PDA at noen reagerte kraftig på den, men det er vel individuelt. Jeg syntes det er eneste gellagen som sier uten å boble.

Jeg har brukt den endel, og nå fått helt flisete negler og tørr og ekkel hud på fingrene. Om det er pga gel lack og lampen eller om det er helt tilfeldg vet jeg ikke.

Ok :) så kanskje d e litt hysterisk, sjøl om det selvfølgelig er noen som kan reagere. Da legger eg nye negler ikveld :))

D e noen som hadde fått allergisk reaksjon av d og derfor trakk dem d fra marked. De reagerte så mye at de ble helt rød rundt neglene. Æ bruker d fortsatt, kjenner litt stikking når æ setter første lag men har ikke fått noe kløe så regner med at d går bra å bruke. Æ e nøye med å vaske med såpe når æ e ferdig for å få vekk d som går an å vaskes.. Og prøver å ikke treffe så mye hud når æ lakker.. Har ikke tenkt å slutte før æ går tom.. Kjøpte en del lakk like før den trakk d fra Cubus..

Gammel tråd men jeg svarer i den alikevel. Fikk nettopp kit'et mitt og har lagt gellack for første gang. Venter i spenning på om jeg tåler den eller ei, men synes ikke lampen ble varm i det hele tatt :) Kjente ingen ting av den.

Back
Topp