Deodorantflekker på klær.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen som har et godt råd?

Jeg har en del tettsittende bommulsropper som får lite pene flekker under ermene. De er rene og lukter rent men ser ikke rene ut.
Ofte bruker jeg dem med en jakke over og sa gjør det jo ikke så mye, men jeg skulle gjerne fått det bort

Flekkfjerningsspray er sporadisk forsøkt uten hell.
 
Jeg bruker sitronsåpe på alt av flekker. Har ennå til gode å finne en flekk den ikke tar, så lenge det får marinere i noen dager. :D
 
Jeg hiver dem etterhvert :blackeye: har gitt opp deo-flekker.
 
Kjøp en deodorant som ikke lager flekker :) jeg takler ikke deodoranter som ødelegger klær [emoji23]
 
Kjøp en deodorant som ikke lager flekker :) jeg takler ikke deodoranter som ødelegger klær [emoji23]
Hva slags deodorant er det? Prøvd alt mulig og til og med de som påstår at de ikke skal sette flekker men de gjør det.
Jeg kaster klærne ettersom de får sånne flekker eller lukt pga deodorant( allergisk mot mye så mange klær blir ødelagt fort fordi ikke alt av allergivennlig er like bra).
 
Kjøp en deodorant som ikke lager flekker :) jeg takler ikke deodoranter som ødelegger klær [emoji23]
Rios meg gjerne om hvilken for jeg har prøvd mye.

Men ikke helt lysten på å kaste alt av klær men litt etter litt byttes det ut. Det er jo mye sånne Basic bomullstopper som jeg bruker under alt mulig.
 
Jeg bruker som regel spray deodorant. Husker ikke navnet, fra sterilan tror jeg. Eller dove (den tørre). De har ikke laget merker på mine klær ihvertfall :)
 
Deo fra iHerb setter ikke flekker, de er uten skumlerier også. :)
 
Ok, sånne tørre har jeg ikke brukt på lenge. Skal prøve det nå er jeg har brukt opp de to jeg har (genialt nok kjøpte jeg meg jo ny for et par uker siden. Og glemte den hjemme når jeg dro på helgetur med korpset til guttungen så det ble ny)

Men nå har jo klærene mine flekker uansett. Skal kjøpe en sånn tørr før jeg tester med en ny topp
 
Ok, sånne tørre har jeg ikke brukt på lenge. Skal prøve det nå er jeg har brukt opp de to jeg har (genialt nok kjøpte jeg meg jo ny for et par uker siden. Og glemte den hjemme når jeg dro på helgetur med korpset til guttungen så det ble ny)

Men nå har jo klærene mine flekker uansett. Skal kjøpe en sånn tørr før jeg tester med en ny topp

Typisk det ja [emoji23] har du prøvd gallesåpe eller sitronsåpe? Gjerne la det ligge å godgjøre seg en dag eller to
 
Back
Topp