Dentinox

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
De siste par dagene har Ida var kjempevanskelig å legge, både på dagen og kvelden. Det tar gjerne over en time før hun sovner. Et par ganger har jeg sett at hun klør og har smurt på litt dentinox, og de gangene sovner hun som et skudd. Men jeg vet ikke om jeg tør å bruke det så mye? Føler jo jeg doper henne ned eller noe. Samtidig er det jo ikke kjekt for henne hvis hun holder på å klø seg ihel og jeg ikke gjør noe for å hjelpe henne. Er dentinox trygt? (er jo sprit)

Jeg var på tannpleiekurs med bebiss forrige uke, og spurte henne da om det samme. Har nemlig ikke turt å bruke det selv. Spurte hvor mye og hvor lenge jeg kunne bruke det, og da sa hun 5 ganger om dagen som det står på pakken. Og det var ikke noen grense på dager, men alt med måte. Litt defust svar, men regner med at man kan bruke det en del da.
Jeg har i hvert fall prøvd det noen ganger nå, og ja det funker virkelig! [:)]

Hs her sier at det ikke er noen fare å bruke det, så lenge man ikke overdriver veldig[:)] Noen dager bruker vi det mer enn 5 ganger, andre dager ikke i det hele tatt og vi fikk beskjed om at det var helt greit å gjøre det slik. (Er veldig skjelden vi må bruke det fler enn 5 ganger pr dag da[;)])

ORIGINAL: SuperSussi

Jeg var på tannpleiekurs med bebiss forrige uke, og spurte henne da om det samme. Har nemlig ikke turt å bruke det selv. Spurte hvor mye og hvor lenge jeg kunne bruke det, og da sa hun 5 ganger om dagen som det står på pakken. Og det var ikke noen grense på dager, men alt med måte. Litt defust svar, men regner med at man kan bruke det en del da.
Jeg har i hvert fall prøvd det noen ganger nå, og ja det funker virkelig! [:)]

Hva er det for noe?

Har brukt det 5 ganger til dagen i en uke nå. Den ene tannen kom frem forrige uke å nå er den neste på gang[:)] Det virker som det funker bra for oss. Første kvelden gråt hun en del, men sluttet når jeg smurte henne[:)] Har hørt det ikke er noen begrensning. Men alt me måte tenker jeg.

me brukte da ein god del med storebroren.... fynka veldig bra.. men smørte bare et par ganga te dagen..

kor masse tar dåke på då? (for dåke som da ikkje virka på) me fekk beskjed om at du ska rista flasko 3-4 ganga på fingen.. viss dåke skjønne ka eg meina.. hehe.
Og kunne ta på 2 ganga på samme plass liksom..(samtidg)

Back
Topp