dentinox

tretroll

Forumet er livet
VIP
her har jo tennene begynt å titte frem...og helsesøster anbefalte dentinox. Men når jeg kjøpte i dag, sa dama på apoteket "du må ikke gi det til han enda da. Anbefales ikke før minst 7-8mnd alder"......når jeg sa at jeg hadde blitt anbefalt det av hs svart ho bare at ja, ja, du får jo bare gjøre som hs sier, ho vet jo hvor gammel barnet er, men det er ditt ansvar....vær forsiktig i alle fall.....

så hva gjør jeg nå da? hmmmmmm.....hva skade kan han få liksom? ble litt skeptisk....

sant det.....måtte jo stå en advarsel på viss det var noe ille.....sjekke felleskatalogen kanskje....

ORIGINAL: Dyrset

Står ingenting i felleskatalogen.... Men det kan hende hun sa det fordi det inneholder etanol??

ser det ikke står noe nei.... er jo mulig det er derfor. jaja. høre på helsesøster og ignorere dumme apotekdamer tror jeg....

Merkelig. Jeg har hørt det ikke er farlig i det hele tatt[&:]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Merkelig. Jeg har hørt det ikke er farlig i det hele tatt[&:]

hadde ikke jeg heller...men ho såg skikkelig streng ut på apoteket når jeg sa jeg skulle bruke det på en på 31/2mnd....men som sagt, hs anbefalte å prøve. og står jo ingen advarsel noe sted.....bruker det jeg tror jeg!

Etanol.... Ja,ja, da sover han bare litt bedre.....[:D]

ORIGINAL: maoam

er noe positivt i det meste[:D][:D]

ORIGINAL: *Tina*

ORIGINAL: maoam

he,he.... 

Back
Topp