DenStoreDagen-Skravlings 1 JULI

FirstTime

Elsker forumet
HURRA HURRA HURRA HURRA! IDAG ER DET VÅR DAG, IDAG ER DET 1 JULI!!!

Starten på juli har jo virkelig blitt feiret med to fødsler i natt!!! Eller ble det fler tro?? Er helt i ekstase her! Man blir jo riimelig utolmodig når man hører noen som har født. Blir ganske sjalu og jeg da men ..hehe...

Så saken er, hva fornoe strabeiser skal vi gjøre idag for å modnes og sette litt fortgang her tro..
Blir iallfall stranden, med svømming, after beach sex men kniping oppåver veggen og så litt eplegrøt med kanel, leste det på kjærringrådtråden her att de brukte de i gamle dager.
Hva med dere? Hva skal tuppelurene idag??

Er det ikke herlig?? ATT NÅ ER DET VÅÅÅR MÅNEEEEED!

STOOR KLEM

[:)]VÅR MÅNED ER KOMMET!!

Føler at nå kan det bare skje når som helst...!! Lei av å vente på babyen min! Gleeeeeder meg sånn!!

Skal på måløy-dagane å trakke igata og kjøpe sukkerspinn idag,,,så kommer nok til å ligge strak ut på kvelden, med vondt under bena!!

Kom igang jenter...føde føde føde !
tror jeg skal henge meg på den trenden snart jeg også![:D]

HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!!![:D]

Fort gjort bli litt fødestressa om dagen,,,tar jo helt av inne i denne klubben dahh...men synes nå vi er søte hele gjengen jeg da. Jeg kommer ikke til gjøre noen drastiske ting idag men bli littegranne mere aktiv en før skal jeg, bare ikke ødelegge ryggen HELT..... lett si men...

Har så babyfantasier her altså..moren til sambo kom med masse stilige storthvit foto av han igår,,,og han var bare utrolig pen! *FANTASEREEEE*

Heluu Chello!God morgen til deg!!! [:D]  Blir du ikke oppstemt av natten her...sukk...fyttirakkarn Monicus timet det bra! Noen timer inn i juli..fyttirakkarn asssa...[:)] Heldigpusen hun

Chello:kanksje dere kan lage noe til bebisen?? male ett fint bilde og ramme inn? Sy noe? du har jo fåå dager igjen dah! Lage en liten kosestund deg og Lucas...høres koselig ut

Klem

Synes det ser så gøy ut male på glass jeg. Lage hvert sitt speseille glass?? bare slang ut en ide.... Lage bebiglass, Lucas glass, og mamma pappa glass

God morgen jenter!
Vi skal iallefall en tur på en eller annen badeplass! Skal rygge meg til under en parasoll og nyte sydenlivet på Vestlandet! Gjør alt for å få fortgang på dagene!
Tenkte først jeg skulle bake noe jeg kan ha i fryseren til barselbesøk, men tror jeg lar det ligge inntil videre[8D]
Nå skal jeg gå og finne meg den største bikinien jeg har og innbilde meg at jeg en veldig sexy person i dag!

Vokst ut av badebukse jeg...[8|] blir sort boxern..funker det og..hihi

NOT sexy..blubb blubb

God morgen [:D]

Sovet utrolig godt. Rart, har slitt siden jeg var halvveis med søvn,men nå plutselig sover jeg som en sten igjen. Hmm.. Skal ikke klage [:D] 
Kanskje kroppen har tatt til fornuften og skjønt at jeg trenger hvile før den store dagen og de søvnløse nettene som følger... !?!

Da var det meg og frustrerte fruer igjen da. Sett 18 episoder siden torsdag. Hm! 4 igjen... Også, hva gjør jeg da? Forslag...?

Ahh! Så deilig. Hvor ligger Ganddal?

LALALALALALALAAAAAAA!
Det er JUUULIII!!! Johooooo!!![:D]

Jeg skal bare kose meg ute, også skal jeg se på barnevogn med svigers,
flytte litt mer (nesten ferdig),
har hele huset for meg selv i helgen for familien er på hytta,
så nå blir det bare kos!!
Håper dere har det bra jenter!
Spennende her på juli-forumet nå!![:D]
(Drømte at jeg fødte i natt jeg også, det er jo så mye fødsler her nå!!) Tihi!![;)]

God morgen flikkor!

Her har det skjedd mye mens jeg har sovet ja. Og sånn som jeg endelig har sovet.. [:D] Så deilig altså. Føler meg endelig litt uthvilt igjen [:)]

Må bare fortelle, da jeg satt på do i stad kom det friskt blod på papiret.
Jeg freeka helt, stressa og ble redd.
Etter en dusj, så sjekket jeg igjen og da hadde det stoppet.
Det er vel tegn på at livmoren modnes?
Blør ikke noe nå

Endelig juli ja[:D] bare å føde nå.. å som jeg vil det.. er helt gåen av denne magen og vekten jeg bærer rundt på.. Har vondt i bekkenet, er et mareritt å gå og så er det så varmt... jeg elsker sola, men det er så varmt[:(] skulle ønske vi hadde svømmebasseng altså!!... huff.. nei.. bare klaging på meg.. men ser virkelig fram til at vår lille Nathaniel Alexander(som antakelig blir navnet om vi ikke ombestemmer oss) skal komme ut i verden!!!!

...nei, må visst til byen å levere noen filmer vi leide i går, så må vi vel male et strøk til på lekegrinna ja..

kos dere jenter!!![:D]

Heisann!

Da er jeg tilbake fra IKEA. Har kjøpt seng til bebisen. Jaggu på tide [:)] Nå mangler bare å få på plass madrassen og dyne, så er alt klart. ( Æsj, skvisa ei bille på veggen her... grøss!!!)

Hege77: Skal man ikke ringe jordmor eller føden dersom man blør? Er ikke sikker, men mener å ha lest det ett eller annet sted her inne... kanskje ting er på gang her?? Tommelen opp!

Hallo alle sammen.. [:)]

Tenk at vi er i Juli nå..  [:D]
Nå kan vi føde som bare det her gitt..

Selv om det er noen som har tjuvstartet litt..

Selv hadde jeg håpet på litt action her i natt, men ikke merket en dritt etter putegnikking ( ja jeg tok puta på foten og ikke puta i senga [:D]  ) og en god del hompa hompa.. [:D]
Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer..

Får bare være aktiv med støvsuging og gulv vask så hjelper det kansje..[:)]

Heluu! Æ de nokken hææær? sitter venter på pastaen skal koke. Blir minimalistisk middag idag, macaroni med ost. Helt slått ut av varmen. Tror jaggu ikke det kalde fjordvannet er så bra for vond rygg heller jeg, klarer såvidt stabbe meg rundt.. ikke bra bade i kaldt vann med vond rygg??

Nå har jeg altså fått dyppet hele kroppen og dyppet livmortappen...modningstrikset med sex...så håper kroppen kan se komme igang med noe her.

Må si jeg ble litt misunnelig idag,,,,skuet bort på alle de unge som hadde det så gøy med grill, pils og tjohei....der satt jeg hvalrossen og kom meg nesten ikke ut av strandstolen...snufs..

Huff ble litt negativtonet dette..drittsmerter som lyser gjennom...

Hva gjør dere på?

Her er det stille i dag.........Alle er vel ute å slikker sol[;)]
Juli juli juli juli juli..........[:D][:D]
Jeg vil føde føde føde!!!!!!

ORIGINAL: Tvilling74

Hallo alle sammen.. [:)]

Tenk at vi er i Juli nå..  [:D]
Nå kan vi føde som bare det her gitt..

Selv om det er noen som har tjuvstartet litt..

Selv hadde jeg håpet på litt action her i natt, men ikke merket en dritt etter putegnikking ( ja jeg tok puta på foten og ikke puta i senga [:D]  ) og en god del hompa hompa.. [:D]
Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer..

Får bare være aktiv med støvsuging og gulv vask så hjelper det kansje..[:)]

off , domt d d ikkje funka då!! ej va litt spent på akkurat ditta dere hehe :)
håpe d du fe babyen din snart [:)]

halloen alle juli-damer....

leste selvfølgelig at Monicus har fått, og jeg er bare bittelitt misunnelig. Jeg er nemlig verpesjuk som få. Stor og tung og vondt i hofter.... men dette var ikke ment som noen klageinnlegg....

Vil bare si fra her også at jeg nok ikke kommer innom noe særlig de neste dagene. Vi pusser opp og må ta bort en ledning inn til der dataen står. Jeg har en bærbar med data-mobil kort, men det går så tregt så jeg får mavesår av mindre.

*Lille Snodig* er min sladrevenn om noe skulle skje de neste dagene. Jeg har time for akupunktur på torsdag morgen, i håp om at det kan sette igang noe [:D]

God helg... håper mange av dere får ønsket oppfylt og føder i helga [:D]

STOOOOOR KLEM!!!!!!!!!1

Hello ladies....

Ja da er vi i mnd vår og her skjer det ting... Føler mye muring selv om dagen selv. Magen er konstant hard... Æsj det er litt kjedeligå vente på den lille nå når alle andre føder i ett sett. Gleder meg sånn til å møte nurket mitt... Blir litt misunellig, men greier å holde meg stabil... [:D][:)][;)] Enn så lenge...

Hva gjør dere damer i kveld da???

Klem fra meg

Back
Topp