LilleLavendel
Forumet er livet
den ligger jo ute på sider enda. skal den ikke slettes overalt? skal man melde fra når man kommer over den eller? eller blir sånt alltid liggende på nett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men om ingen av oss vanlige dødelige leser det han har skrevet vil vi aldri kunne forstå hva som foregår inni hodet hans, og hvordan disse gærningene tenker. Vi vil nok aldri forstå det, men vi bør lese det de driver med.Dramadama skrev:
Og hvis vi ikke får noe kunnskap om hva som skjer så vil vi heller aldri kunne forebygge og hindre at det skjer igjen. Tror det er utrolig viktig at hverken han eller hva han står for blir glemt og gjemt bort.
Jeg skal lese manifestet når ting har roet seg, og jeg har fått det litt på avstand
Frk.VilliTrusa skrev:
Hvordan video? Er vel det eneste jeg ikke har fått med meg tror jegMy_ skrev:
Men om ingen av oss vanlige dødelige leser det han har skrevet vil vi aldri kunne forstå hva som foregår inni hodet hans, og hvordan disse gærningene tenker. Vi vil nok aldri forstå det, men vi bør lese det de driver med.Dramadama skrev:
Og hvis vi ikke får noe kunnskap om hva som skjer så vil vi heller aldri kunne forebygge og hindre at det skjer igjen. Tror det er utrolig viktig at hverken han eller hva han står for blir glemt og gjemt bort.
Jeg skal lese manifestet når ting har roet seg, og jeg har fått det litt på avstand
Innsikt i et gale sinn hjelper ikke noen vil jeg tro. Jeg er for ytringsfrihet og ser at kanskje det at denne typen meninger har vært tiet ihjel, er et problem. Men jeg vil ikke gi han den personlige tilfredsstillelsen av at flere har lastet den videoen eller "manifestet" hans. Jeg skal ikke gi han noe, når han har tatt så mye fra meg.Fru Riskorn skrev:
Jeg skriver ikke navnet hans, jeg søker ikke på navnet hans, jeg leser ikke "manifestet" eller ser på videoer. Mitt bidrag er å ikke gi han tilfredstillelsen av oppmerksomhet. Det mest fantastiske som kunne skjedd var at mannen ble glemt, meningene hans ble glemt, bildet hans ikke ble vist mer, navnet hans ikke ble nevnt. Kun handlingen hans, de som måtte dø og samholdet og demokratiet skal bli husket. Måten myndighetene har taklet dette på. Engasjementet alle viser. Det skal vi huske. Det andre er et ikke-tema. Ikke gi han visninger, treff osv.Fru Riskorn skrev: