Denne vogna

Kan være den er bra, har dessverre ingen erfaring med den. Vet bare at den har ikke kommet til å fungere for meg pga mye snø på vinteren:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke, aldri sett den før :)

Fin men de hjulene blir ett problem på vinterføre.... Bare ett tips. Vi hadde brio sing til førstemann, klarte ikke kjøre i snøen. Helt håpløst...

Men hjulene kan jo låses da ....

Vi hadde easywalker qtro til førstemann. Den har 2 store svingbare hjul fremme. Alle 4 hjulene er lufthjul med dype spor for godt feste. Den fungerer perfekt på vinterføre, så tror ikke det er sånn at alle svingbare hjul er dårlige på snø. Tror heller det har litt med størrelsen på de svingbare hjulene.

Har aldri sett den vognen du linket til før, så vet ikke hvordan den er.

Her er min :)
https://www.google.no/search?q=easy...Hf4QSan4CADQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=609

Synes hjulene på den så små ut, jeg er også veldig usikker på om den gjør seg noe god på vinterføre, men stilig var den :)

Jeg ville også tatt en sjekk på om barnesetet er testet i noen trafikktester.

Den funker nok KJEMPEFINT til shopping og slike ting :D da vil jeg tippe den er suveren, liten og nett med svinghjul :)

Men om du skal gå masse tur så ville jeg muligens gått for noe LITT mer robust :)
Den er sikkert ikke noe god da, om man triller over litt steiner, eller for all del på en grusvei :p ;)
Men det kommer jo helt ann på bruk :D

Back
Topp