Denne virket smart *magebelte*

Merri24

Gift med forumet
http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=1437

Dette er et slags belte man bruker etter fødselen for å få magen raskere på plass. Husker fra sist gang at jeg så jo gravid ut i en del uker etter fødselen.. Så bare for utseendes skyld virker det jo praktisk. Synes også det var ubehagelig å ri en stund etterpå, siden magen "humpa" opp og ned..

Men er det noen som har prøvd dette? Og om det finnes andre versjoner av slike magebelter?

Har ikke sett eller hørt om sånn før.. Men er nysgerrig på om det er noen som vet om det fungerer..

ORIGINAL: jejagal

er sikkert kjempe smart, men man kan også bruke en "hold inn strømpebukse"

Det brukte jeg litt sist, fant en god en på lindex. Problemet er bare at de har en tendens til å rulle ned..

Men så de hadde noen "støttetruser" på Sparkjøp, med litt samme effekten. Kanskje det hadde vært noe? De kostet bare 200 kr.

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-771049(SparBase).aspx

Men kan jo hende den også bare ruller ned..

hørt mye positivt om den, den hjelper også på å få ned livmoren etter fødselen [:)]
har veldig lyst på en slik[:D]

ORIGINAL: jejagal

er sikkert kjempe smart, men man kan også bruke en "hold inn strømpebukse"

prøvde det sist..men fikk ufattelig vont i magen[&:]

Det som virker bra med den, er jo at man kan justere en del på den. Vanlig hold-in truser og strømpebukser er jo faste i fasongen, og man endrer seg ganske mye på kort tid.. Hmm.. Spørs om ikke jeg må investere i det belte. Butikken ligger jo rett borti høgget her, så får ta en tur innom etter fødselen:)

Hmm.. Sånn kunne jeg gjerne tenkt meg å prøvd.. Men kjipt å bruke så mye penger på den om den ikke er god å gå med f.eks...
Jeg har kjøpt bekkenbelte til 5-600 kr.. Det ble brukt bare ett par ganger fordi jeg ikke synes det var noe behagelig.. Så det var bortkastede penger :S

Jeg bestilte i går, håper det funker!

Virker kjempesmart[:)] Håper den er behagelig da, når den er så dyr..

Jeg har et lignende belte som jeg skal ha med når jeg føder. Vet jo ikke om det passer siden det ikke kan justeres, men de sier det skal være bra både og livmoren og fasongen. Det går fra hoftebena til ribbena så det har ikke rullet ned før iallefall.

Back
Topp