Denne ventinga...

*Vipsen*

Gift med forumet
Denne ventinga på at ting skal ta seg opp er virkelig drepen altså!!
Og tydeligvis noe som tærer på forholdet her hjemme også....

Sambo synes at jeg er lat og burde gjøre mye mer "for å få tingene i gang", men synes ikke akkurat at det frister med lange joggeturer og store husvasker når masriene kommer og går og jeg egentlig er helt utslitt. [&o] 

Er vel ikke så forbanna mye man kan gjøre uansett vel?? Fødselen starter når lillegutt er klar, åpning eller ikke...

men i heiteste hællvette, kan ikke HAN gjøre noe for å få ting i gang? DUST! Sorry altså, men hadde Gaute lirt av seg noe sånt hadde han faen meg sovet på verandaen til ting VAR i gang, gitt! Er ikke DE som går der og er oppblåst med bekkenløsning og fandens oldemor...

ORIGINAL: Tessa

men i heiteste hællvette, kan ikke HAN gjøre noe for å få ting i gang? DUST! Sorry altså, men hadde Gaute lirt av seg noe sånt hadde han faen meg sovet på verandaen til ting VAR i gang, gitt! Er ikke DE som går der og er oppblåst med bekkenløsning og fandens oldemor...

Som jeg skulle sagt det selv, men gaute skulle da sluppet å sove på verandaen hvis det hadde vært frank som hadde sagt noe sånt til meg!

ORIGINAL: MammaTilMinaOgBaby

ORIGINAL: Tessa

Som jeg skulle sagt det selv, men gaute skulle da sluppet å sove på verandaen hvis det hadde vært frank som hadde sagt noe sånt til meg!

Godt å høre at det ikke bare er jeg som reagerer på en så teit kommentar da.
Har vært en så amper stemning her hjemme i hele dag... Hadde det ikke vært for at vi har Celine i hus hadde vi nok sikkert kranglet høylydt!

Tror faktisk ikke føden her tilbyr modningsakupunktur...
Står ihvertfall ikke noe om det på sidene deres.

Men kanskje jeg skulle prøve å finne noen andre steder som gjør det??

Back
Topp