Denne vekta

Lisee

Elsker forumet
Æsj og fysj, må bare få lov til å klage litt her[:'(]
Har fortsatt 7 kg igjen!!!! -og det 10 uker etter fødsel[:@]
I tillegg til det, har de 7 kiloa plassert seg fint rundt magen. Det er lekkert, kan dere tro... Så i morgen blir det ikke bunad på meg. Har ikke prøvd den en gang. Får heller satse på å presse den på  meg til dåpen[:D]

Her er det også ca 7 kg som sitter fast rundt magen gitt.....[:@][:'(][:@]
Så hva skal jeg ha på meg i morgen....???? Aner ikke. Må en tur til byen seinere å se om jeg finner noe......[:@]

Det er godt man ikke er alene med dette problemet....

Hadde 6 kg igjen, nå har jeg 8..... Enda jeg fullammer..... og går lang tur hver dag...

Det går nok nedover engang,det var ei som sa til meg det tar 7 år å komme tilbake til normal size igjen.. håper det ikke stemmer...

Lykke til på 17.mai, kos dere med kakene, pølsene og isen og og og

hmm ikeno kult med ed ekstr kg nei.. jeg har vært heldig.. bare 1.5 kg igjenn, og jeg pumpet meg bare i 1 mnd,( gutten har melkeallergi)
håper dere snart blir kvitt dem.. merker at en ikke er like starm her og der som en var før;)

Jeg har 9 kg hengende igjenn etter fødselen..Hurra!!
Har så vanskelig for å gå ned i vekt,men har fått et fantastisk
legemiddel som heter Reductil.
Den funker!!
Har gått ned 3 kg på 1 mnd:)
Den koster litt men det er verdt det:)

ORIGINAL: ilhaug

Det er godt man ikke er alene med dette problemet....

Hadde 6 kg igjen, nå har jeg 8..... Enda jeg fullammer..... og går lang tur hver dag...

Det går nok nedover engang,det var ei som sa til meg det tar 7 år å komme tilbake til normal size igjen.. håper det ikke stemmer...

Lykke til på 17.mai, kos dere med kakene, pølsene og isen og og og

huff vis det tar 7 år og man får 1 unge til i mellom tida, og man plusser på 7kilo på den svangerskapet å, jøyye meg sier jeg bare.. da blir det jo 14 kilo og  14 år... [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp