Denne vekta...

~Blikk~

Elsker forumet
Tenker dere mye over hvor mye dere har gått opp/ned?

Njæ... Vet ikke helt... Har gått opp ca 5 kg nå. Vet ikke hva som er normalt. Må nesten bare ta det som det kommer. Føler ikke jeg spiser så usunt, men...
 Men er jo ikke i KJEMPE MYE aktivitet ;)

Jeg gjør det, men det er fordi jeg gikk opp såpass mye forrige gang.

Jeg har hypermessig svangerskapskvalme så her går jeg ikke opp ett gram:( Er 17 uker nå, å prøver alt, men er ikke lett når man kaster det opp igjen:/
Så her veier jeg under 50 kg med en liten knallhard babykul på magen og er selv så innhula at det er deprimerende:( IKKE GØY :(

Tanken er vel som regel innom minst en gang for dagen, ja...  prøver å spise sundt nå, da jeg levde veldig usundt under den verste kvalmen. Vekta vår virker heller ikke, så jeg aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg.

Men tross det usunne livet i starten, hadde jeg bare gått opp 1 kg fra uke 6 til uke 15 da jeg var hos jordmor.  * juble *
Regner med jeg har fått noen flere kg nå, da babyen har vokst mye i det siste.

Jepp, tenker en hel del på det :-S Håper å ikke gå opp så mye mer i vekt nå før fødselen ( 4 uker og 4 dager til termin), da jeg regner det er sure kg. å slanke bort.

Jeg gikk opp 6 kg ganske kjapt.
Nå skal det sies at jeg var undervektig før jeg ble gravid, og er nå endelig på normal på BMIen min =D Så jeg ser det ikke som noe negativt!

Alle kommenterer den "store" magen.
Med en XU, og en MA regnes jo dette som tredje svanerskap så det er vel kansje derfor (og fordi jeg er tynn) at magen vises så godt.
Min mor (som er likt bygd som meg, bare noen cm høyere) fikk også veldig stor mage da hun gikk gravid.
Håper bare ikke at jeg må ha motvekter på ryggen i slutten for at jeg ikke skal tippe fremover =0 hihi

ja jeg tenker mye over det, gått ned 9 kg.. og legger ikke på meg .... enda

tenker på det flere ganger om dagen og det er nesten blitt et problem. legger på meg mye, til tross for at jeg både trener minst tre dager i uka og spiser sunt. Stort sett ikke noe usunt- men skeier ut med sjokolade eller dessert i helga...

men jeg skjønner det ikke.... lagt på meg 7 kilo

Bekymrer meg ikke i det hele tatt... Jeg har lagt på meg veldig variabelt under alle svangerskapene, fra 7 - 20 kg, men alt har gått av raskt etterpå så det regner jeg med denne gangen også. Har foreløpig lagt på meg 5-6 kg, men jeg spiste alt jeg kom over i begynnelsen for å holde kvalmen i sjakk. Det store matinntaket har begynt å roe seg litt nå ;-)

Ja, i grunnen. Har ganske panikk for å legge like mye på meg denne gang. Samtidig som jeg ikke har overskudd til å ta opp kampen mot søtsuget. Har det slitsomt nok fra før, orker ikke enda en kamp. Har lagt på meg 3 kilo til nå.

Får vell bare fint ta kampen etterpå!

Tenker på det, la på meg veeeldig mye de to andre gangene( 40 kg første svangerskap og nesten 30 kg med nummer to). Men er langt fra flink nok til å spise sunt, men skal virkelig forsøke å ikke legge på meg så mye denne gangen! Har mye hengende igjen fra de forrige gangene!!!

Bekymrer meg ikke enda i hvertfall, har ikke gått opp noe hittil. Men har mye å gå på fra før da :)

Back
Topp