denne veka...

TiraV

Gift med forumet
...har me "berre" vore tre gonger hos doktoren [8D] Men ingen med feber heldigvis... Snuppa vart skikkelig tett i løpet av dagen, så håper ikkje det er storforkjølelse på gong [&:]

I helga har me vært avlasting for foreldra mine (fosterbarn på 16år) Så me lånte leilighet i by'n, gjekk på tivoli og litt caching. Tivoli var bråkete og eigentleg ganske kjedelig [8D] Snuppa kjørte tog...einaste ho turte [:)] Litt pysete og ikkje heilt i form, er vel ingen god kombinasjon for eit tivolibesøk. Men det er jo ein opplevelse lell!!

Ei god veke ynskjer eg alle junidamene [:D]

edit:
Gløymte skrive eg har strikka ei hello kitty lue i helga...snuppa er særs utålmodig på å få den ferdig. Var enkel og kjappt gjort, har berre broderinga igjen så er den heilt klar [:D] Oppskrifta fant eg her: http://smoochiemonsters.blogspot.com/2010/05/oppskrift-pa-hello-kitty-luen-min.html

Den lua var søt , tenker hun ble fornøyd da.
Syk vesla her og, hoster forkjølt og feber så jeg måtte bli hjemme i dag.
Med mann på reise blir det litt arbeid for eldste og, utviklingsamtale med læreren hennes etter skolen i dag , så da bytter vi, hun kommer hjemm og jeg går på skolen. Hun er flink å hjenpe til og synest det er fint heldig vis.

Hørrtes veldig koslig ut, vi var og på tivoliet i byn, KO storkoste seg, og han er IKKE redd, var med oss i paris-hjulet [:D]

NYDELIG lue [:D]

Så søt lue!![:D]
Masse god bedring til snuppa di! Bra det snart er vår så slipper kanskje disse forkjølelsene taket![:)]

Ha en flott uke du også![:D]

så nydelig lue!!! Kjempeflink er du![:)]

Så slitsomt med så mange legeturer!!! Håper sykdommen blir borte nå!

ORIGINAL: skravla

så nydelig lue!!! Kjempeflink er du![:)]

Så slitsomt med så mange legeturer!!! Håper sykdommen blir borte nå!

Takk alle...ja falt for den lua, og veldig kjekt når det er så enkelt [:D] Har begynt på enda ei no...til bursdagsgåve, tenkte eg sku prøve strikke monsterbukser som hello kitty i tillegg...spent på om eg klarer på det unnagjort i tide [:)]

Eg roter litt med foruma [8D] Legeturene er pga. brannsår og tullete lege som ikkje plastra skikkelig så det løsna. (står laangt innlegg på hemmelig forum [8D])

Back
Topp