Denne ungen kommer ikke til å få navn..

KajaSH

Glad i forumet
Jeg klarer ikke finne noe navn vi begge liker!!!

Han liker Max jeg liker Heine! Vi hadd en hund som het Max![emoji85]

Han klarer ikke komme på andre navn, mens jeg nevner i fleng og ingen blir godt mottatt[emoji58]

Storebrødrene heter Ludvig og Birk, hva skal så denne hete?
Jeg liker navn med to stavelser, men må nok gi slipp for å finne ett navn!

Kjenner følelsen. Jeg ble jo stressa så fort vi fikk vite kjønnet og ikke var enig [emoji14]
Tror begge må legge vekk sine forslag, så sette dere ned med navnelista og se på alle navn med åpne sinn. Skriv en toppliste med navn begge liker selv om de ikke føles helt riktig der og da. Her vokste navnet Henrik på oss begge mens det bare lå i bakhodet, men plutselig føltes det bare så riktig :)

Men forstår håpløsheten om det er to gutter som har fått navn fra før, så har dere kanskje vært igjennom lista noen ganger [emoji14]

Helt likt her, han liker Martine og kommer ikke med andre forslag men er uenig i mine[emoji38]

Jeg klarer ikke finne noe navn vi begge liker!!!

Han liker Max jeg liker Heine! Vi hadd en hund som het Max![emoji85]

Han klarer ikke komme på andre navn, mens jeg nevner i fleng og ingen blir godt mottatt[emoji58]

Storebrødrene heter Ludvig og Birk, hva skal så denne hete?
Jeg liker navn med to stavelser, men må nok gi slipp for å finne ett navn!

Å jeg kjenner meg så igjen... men her klarer jeg ikke å finne et eneste jeg liker skikkelig selv heller. Har en forhåpning om at et navn skal åpenbare seg for oss etter 3D ultralyd på mandag... ;-) Kan liksom ikke forsette å kalle han for «reka» heller som jeg har gjort så langt [emoji23] Dessuten har han liksom blitt en del større enn en reke nå... ler...

Her kommer kanskje en av fordelene med at vi ikke vet kjønn. Men vi har klart å finne navn til de to andre kort tid etter fødsel. Selv om vi ikke har vært helt enig under svangerskapene. Vi klarte å bli enig om et gutte- og et jentenavn rett før førstemann ble født. Men de er fortsatt ledig til denne. Tiltross for at vi har en av hver. Så kanskje ikke det en trenger å stresse med nå.

Jeg synes Heine er et fint navn. Å når jeg leser hva brødrene heter så passer jo Heine.

Mannen til ei venninne av meg heter også Heine.

Tror kanskje ikke Max er helt riktig dersom du har hatt en hund som het det :P
Men det går nok helt fint ;) Her har vi ennå ikke et navn klart og sist så kom navnet den siste måneden helt pluteselig :)

Det vil nok løse seg dette.. skjønner godt du ikke vil kalle barnet Max når dere har hatt en hund som heter det. Personlig liker jeg Heine veldig godt da:)

Jeg skjønner også godt at Max utgår når dere har hatt en hund som heter det. Når det er sagt har jeg to bekjente som har husdyr som heter det samme som vi skal kalle vårt barn :laughing021

Men han må jo komme opp med noen flere alternativer selv og ikke bare nedlegge veto mot dine! Gi han en tidsfrist han må finne fem alternativer innen, og så lager du en liste med de du kommer på, og så prøver dere igjen :)

Her er noen navn jeg syns passer med Ludvig og Birk:

Anton
Alfred
Trym
Viljar

..oppdaget litt sent i tankeprosessen at dette innlegget lå hos mars gruppen! Hilsen gravid-hjerne fra januar folket [emoji38]

Last edited:
Heine er veldig fint! Vinjar, Åsne, Sigurd og Trym er kanskje også fine til de to dere har fra før?

Heine er veldig fint! Vinjar, Åsne, Sigurd og Trym er kanskje også fine til de to dere har fra før?

Sniker fra April (selv om jeg strengt tatt hører til her i mars[emoji85]):
Men Åsne er vel et jentenavn? Åsne Seierstad.....? Eller er det et av de navnene som går til begge kjønn, som Iben?

Heine er fint, ja!

Sniker fra April (selv om jeg strengt tatt hører til her i mars[emoji85]):
Men Åsne er vel et jentenavn? Åsne Seierstad.....? Eller er det et av de navnene som går til begge kjønn, som Iben?

Heine er fint, ja!

Haha, du sier noe, jeg har faktisk aldri sjekka om det er kjønna.

Takk for navne tips [emoji1305]
Jammen ikke lett dette, listen har vi vært gjennom 40 ganger og[emoji28]
Storebrødrene er også uenig, men det tror jeg er mer trass, de SKAL ikke være enig [emoji23]

Føler med deg. Vi hadde mange jentenavn vi var enige om.
Guttenavn er vi ikke enige om noen, og utrolig frustrerende når han her ikke kommer med egne forslag, bare sier nei til mine. Da føler jeg at han bare kan ha det så godt! Hehe.

Ikke mn heller :laughing002 jeg har foreslått flere navn jeg liker, men samboern sier de er teite. Samtidig har han ingen forslag selv. Håpløst hehe

Da har jeg og storebror (5) laget oss en navne liste, og som pappaen godtok noen av navnene![emoji1319][emoji1319]
Heine strøk del begge, men står der fortsatt [emoji23]

Nå er vi på :
Johan
Mio
Ivo
Kris og
Alvin..

Litt usikker på flere av de, men falt litt for Kris [emoji173]️

Back
Topp