Denne uka her..=)

Ju9ta

Forumet er livet
Denne uka her så har jeg og sambo hatt "prosjekt leggerutine" på Ayla Emine, å legge henne til noenlunde fast tid..[;)] Sånn ca rundt 21.30.. HAr da sørga for at bleja er tørr, at hun er god å mett, og at all luft er ute..

Starta på tirsdagen, med at vi satt ved sengekanten hennes, og pakka i smokken hver gang hu spytta den ut (bytta annahver gang med to forskjellige smokker)
Satt da i 45 min ved senga hennes..Og siden så ble d kortere å kortere tid vi trengte å sitte der..Å ikveld,så satt sambo der i bare 5 min...[:)][:)][:D][:D] 
HÆÆÆÆÆÆRLI[:)][:D][:)]

*stolt å veldi kryyy*

Høres bra ut - hvor lenge sover hun før hun vil ha pupp igjen da?

kjempebra!! [:)]

ORIGINAL: sesam

Da sover hun til ca 5...[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

WOW, det var jo lenge.
Har alle barn som sover så lenge om natten her eller?
om jeg legger henne kl 23 så er det opp igjen i 3'tiden med mat, også i 5-6'tiden igjen...

ORIGINAL: mille.

ORIGINAL: Ju9ta

WOW, det var jo lenge.
Har alle barn som sover så lenge om natten her eller?
om jeg legger henne kl 23 så er det opp igjen i 3'tiden med mat, også i 5-6'tiden igjen...

Her så får hun en flaske før hun legger seg da.. Men etter den matinga i  5 tida,så sover hun til ca 8, å da starter vi dagen her..[;)]

oki, den melken metter vel litt mer enn vanlig morsmelk også?!

Gleder meg til hun blir så stor at hun sover hele natten! [:)]
-kommer vel til å bli litt bekymret den dagen jeg våkner om morgenen og ikke har matet om natten... [&:] [:o]

Ja, det kan jeg tenke meg er herlig ja! [:D] Godt å få lønn for strevet. Vi har prøvd å kjøre fast rutine på legging i 22-23 tiden, men jeg tror det er litt seint.. Han blir veeeldig trøtt på slutten av kvelden.. Men jeg har tenkt at jo senere han legger seg, jo lengre sover han. [8|]

mille.: når Petter har fått mme så sover han til i halv fem-fem tiden, men med bare mm sover han til i tre tiden. Så det er nok som du sier, at mme metter mer. Eller mm er lettere fordøyelig. [:)]

så bra[:D] det er deilig å få rutine på ting altså[:D]

ORIGINAL: Misin

Ja, det kan jeg tenke meg er herlig ja! [:D] Godt å få lønn for strevet. Vi har prøvd å kjøre fast rutine på legging i 22-23 tiden, men jeg tror det er litt seint.. Han blir veeeldig trøtt på slutten av kvelden.. Men jeg har tenkt at jo senere han legger seg, jo lengre sover han. [8|]

Samme her. Men her sover mini til 6-7 tiden [:)] syns det er et greit tidspunkt å legge han på jeg.

Back
Topp