Denne tredjemannen...

*MissMe*

Gift med forumet
skal visst være en luring!
Jeg går med veldig mye sterke kynnere/svake rier når jeg slapper av på kvelden, på nettene og når ungene er på skolen. De kommer og går litt ellers også, men bygger seg ikke skikkelig opp.. Flere som opplever det samme?
Er forresten 37+6 i dag:)

Ja opplever det samme men med nr 1! 37+2 her! Blir en lang ventetid dette :p

3 her også, og flere ganger om dagen tenker jeg at nå kan det hende det skjer noe. Men Neida, fortatt ikke noe som skjer. Men hadde det ikke sånn med de to første!

Ja, samme her. Venter nr 3, og i dag er eg 38+1 [emoji28] trudde eg måtte ringe føden på søndag [emoji15]

skal visst være en luring!
Jeg går med veldig mye sterke kynnere/svake rier når jeg slapper av på kvelden, på nettene og når ungene er på skolen. De kommer og går litt ellers også, men bygger seg ikke skikkelig opp.. Flere som opplever det samme?
Er forresten 37+6 i dag:)

Hadde dagevis med ekte rier med nr3 og det startet ca 37+0, og fikk også modnings akupunktur. Men han slo rekorden på over termin. Kom inn for, og bli satt i gang på dag 15 og hadde også da rier når jeg kom inn. Det viste seg at han lå på tvers da så han fant liksom ikke veien :eek:
Nr 1 fikk jeg 2 dager over termin.
Nr2 kom 4 dager over termin.
Så jeg ble snurt, og var veldig engstelig når jeg gikk 15 dager over med nr3. Alle hadde jo printet inn i hodet mitt at han ville komme før for nr3 var en luring.

Jeg hadde to bomturer til føden med min nr tre, visste at nr 3 kan være en luring, så så for meg at det fort kunne bli styrtfødsel med alle maseriene, så turte ikke ta sjansen på å vente med å kjøre opp siden vi har ganske lang vei til sykehuset... så dermed rakk vi to turer hvor det dabba av, før han endelig kom 4dpo... denne gangen har jeg derfor mye mer is i magen, erfaringen tilsier at jeg ikke føder på mindre enn tolv timer, så da har jeg det i bakhode når det blir grunn til å lure litt... tre ganger nå har jeg hatt mistanke om noe på gang, men alle tre gangene dabba det av etter noen timer. Da er man gla man tok tia til hjelp og venta litt!

Min nr 3 var ikke en luring.

Men denne nr 4 er virkelig en luring[emoji38] Har maserier nesten daglig og her for ett par dager siden bygde det seg skikkelig opp i intensitet og varte så lenge at da var jeg sikker på at nå var det i gang. Men neida[emoji849][emoji36]

Fikk sjekket modning i dag og var bare åpen for en finger, midtstilt, myk og tykk livmorhals. Føler meg litt snurt over at alle disse masriene ikke gjør mer på modningen altså[emoji849]

Får høre det stadig at 3. er en luring. Fått begge de to forrige 1 uke og 2 uker før så litt spent på når 3 kommer. Mye nedpress og kynnere men ikke tegn til rier nei. Er nå 36+3. [emoji28]

Ganske sikker på at eg har falske rier/maserier, kombinert med kynnere, men de har nok ikkje mye effekt :-p
Lang reisevei her også, men heldigvis nødløsning på sykehuset om det skulle går fort.. siden de andre brukte 30t og 22t fra første rie og slimproppen gikk så har jeg gjerne god tid denne gangen og??:-p

Back
Topp