Denne trøttheten

frydefull83

Forelsket i forumet
Hvor lenge pleier den å vare?

Husker jeg var ekstremt trøtt med førstemann, men er 15 år siden, så husker ikke hvor lenge det varte.
Med siste var jeg ikke så trøtt. Da klarte jeg i alle fall å fungere på jobb. Det Gjør jeg ikke nå.
 
Første gang en god måned , andre gang husker jeg ikke
 
Husker ikke heller at jeg var så sinnsykt trøtt de andre gangene. Men det er vel bare en av de tingene som fort går i glemmeboka...
 
Kjenner meg igjen! Jeg er så trøtt at jeg føler meg syk. Hvor lenge skal man føle seg så slått ut? Dårlig kombinasjon med 100% jobb. Spesielt når man skal stå å undervise, med en kropp som er svak og et hode som føles som bomull.
 
Kjenner meg igjen! Jeg er så trøtt at jeg føler meg syk. Hvor lenge skal man føle seg så slått ut? Dårlig kombinasjon med 100% jobb. Spesielt når man skal stå å undervise, med en kropp som er svak og et hode som føles som bomull.

Signerer denne!
Jeg underviser ikke, men har en jobb som krever at man er meget våken for å si det sånn.....
Har vært hjem hele denne uka, - sover nesten hele tiden! :eek:
 
Kjenner meg igjen! Jeg er så trøtt at jeg føler meg syk. Hvor lenge skal man føle seg så slått ut? Dårlig kombinasjon med 100% jobb. Spesielt når man skal stå å undervise, med en kropp som er svak og et hode som føles som bomull.
Ikke gøy å jobbe når verken hode eller kropp er med.
Kl 22 i kveld tar jeg lang helg, jeg gleder meg :D
 
Er veldig trett denne gangen også, men sov mer under første graviditeten :)
 
Jeg har hjemmeeksamen denne uka, så jeg er passe stressa. Når alarmen ringte kl 07 i dag så sa samboeren at jeg bare skulle sove litt til. Litt til ble helt til kl 11. Jeg hadde da sovet over 12 timer!!! Så d der gjør jeg ikke igjen :p livsfarlig å legge seg ned igjen når man er gravid tydeligvis :p og d værste er at jeg er stuptrøtt nå :p
 
Er så stupe trøtt:p å har slik influensa følelse i kroppen, sovnet på sofaen 20:30 i går:p men er jo opp 05:40 å da:)
 
Back
Topp