Denne thrilleren...

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Orker jeg snart ikke være med på! Fader altså!

Alt for liten spire på ul... Er den død eller levende?
Hcg målinger med for lav stigning.... Er det kromosom feil? SA/MA på gang?
Og sist i rekken....
BLODSPOR!

Ul til tirsdag.... Jeg kjenner jeg blir gaaaaaaaal!

7+0 idag...

Uffda:( dette var ikke bra! Hva sier legen?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke ringt legen... Han kan jo ikke gjøre noe fra eller til... Jeg tenker at jeg skal vente til tirsdag, da skal jeg jo på ul... Håper det bare er et sprengt blodkar eller noe...

Huff, skjønner at du blir urolig. Lykke til - krysser fingrene for dere <3

Huff, så tungt for deg å gå sånn her uten å vite om det er som det skal :( Sender en klem og krysser fingrene for at alt går bra!

Jeg krysser det som er å krysse for deg. Måtte tiden gå fort til tirsdag! Klem <3 :)

Har full forståelse av at du er nervøs ja... Lyke til.

Fy søren det er tøft og tungt å gå sånn og ikke vite! :(
Uff, nå fikk jeg vondt av deg..

Ønsker deg masse lykke til!!
Vi satser på at alt er så fint så fint, krysser fingrene for deg.

Ikke mist håpet, jeg har trua ;)

God klem fra meg.

det positive er at jeg har ikke blødd noe mer.... Krysser fingrene for at det bare var et blaff...

huff denne ventingen din minner meg så mye om mitt eget i høst, ventet i 2-3 uker før jeg fikk svar føltes ut som 2-3 mnd... det ligner ikke ikke ellers altså, for jeg blødde en god del hele tiden...

krysser fingrene for deg og håper det beste. stor klem

huff denne ventingen din minner meg så mye om mitt eget i høst, ventet i 2-3 uker før jeg fikk svar føltes ut som 2-3 mnd... det ligner ikke ikke ellers altså, for jeg blødde en god del hele tiden...

krysser fingrene for deg og håper det beste. stor klem
det var sånn for meg sist også, bortsett fra at da fant de ingenting på ul og hcg var bare 58 for så å synke. SÅ kom blødningene... denne gangen har jeg jo sett at der er ei spire, vet bare ikke om den lever... dn trege stigningen i hcg er ikke bra.. og kan være indikasjon på at det vil ende med sa... men så lenge jeg ikke har blødd så har jeg følt meg trygg... sist begynnte jeg å blø så vidt det var den ene dagen.. så stoppet det opp et par dager for så å blø skikkelig... så jeg HÅPER at det ikke blir med blod av dette her...

Jeg har tørka på meg blodspor, sa legen.
Har fortsatt ingen aning om hvor langt jeg er på vei, men det er nok noe jeg får svar på neste uke.
Men jeg ringte legen i dag fordi jeg har hatt brunt slim, og følelsen av at noe er "på vei ut", med det resultat at jeg går på do hvert kvarter (eller i det minste hver halvtime). Og siden jeg da har overdrevet tørkinga, har jeg mest sannsynlig gjort meg selv sår og mer mottakelig for blødning.
Jeg følte meg både litt dum og hysterisk da legen forklarte meg det :P

Jeg har tørka på meg blodspor, sa legen.
Har fortsatt ingen aning om hvor langt jeg er på vei, men det er nok noe jeg får svar på neste uke.
Men jeg ringte legen i dag fordi jeg har hatt brunt slim, og følelsen av at noe er "på vei ut", med det resultat at jeg går på do hvert kvarter (eller i det minste hver halvtime). Og siden jeg da har overdrevet tørkinga, har jeg mest sannsynlig gjort meg selv sår og mer mottakelig for blødning.
Jeg følte meg både litt dum og hysterisk da legen forklarte meg det :P
Hehe, det er nok ikke det hos meg altså;) jeg våknet og ante fred og ingen fare, også så jeg det...

det var sånn for meg sist også, bortsett fra at da fant de ingenting på ul og hcg var bare 58 for så å synke. SÅ kom blødningene... denne gangen har jeg jo sett at der er ei spire, vet bare ikke om den lever... dn trege stigningen i hcg er ikke bra.. og kan være indikasjon på at det vil ende med sa... men så lenge jeg ikke har blødd så har jeg følt meg trygg... sist begynnte jeg å blø så vidt det var den ene dagen.. så stoppet det opp et par dager for så å blø skikkelig... så jeg HÅPER at det ikke blir med blod av dette her...
ja jeg har fremdeles en god følelse for deg jeg også :) bare føler med deg i den ventingen...

Back
Topp