Denne streiken..

Chocolate girl

Elsker forumet
Jeg mener seriøst! De har ikke begynt å diskutere på kommunenivået ennå engang!!! Hva pokker er det de driver med da, om de ikke snakker sammen engang!!!

De har jo hele tiden sagt at når Stat blir enige så vil kommunene komme raskt etter, også har det gått en hel pokkers dag og de har ikke snakket om å snakke sammen engang...

har ikke nok tålmodighet til to krevende barn jeg altså.. Sukk, imorgen pakker jeg barna i bilen og tar en liten tur til mamma på dagsbesøk gitt..

veeeet, hater denne streiken

gutten er litt sjalu og midt i trassen så er ikke så kjekt å være hjemme med han hele dagen i tillegg til bianca.. i morgen skal han heldigvis til farmoren sin.. 

men nå må streiken være over snart ellers så går det helt rundt for meg      

Huff stakkar dere som ikke får barna i barnehagen.
Her sitter jeg og bekymrer meg for søppeldunken som er full, skulle vært tømt på torsdag, men det ble den jo ikke og gudene vet når den blir tømt neste gang - hvor skal vi gjøre av søpla lissom?
Jeg har ikke satt meg så mye inn i den streiken og årsaken til den, men hørte de ble tilbudt 13.87 kr eller noe men så forlanger de 14. ett eller annet - hallo! Hva er det for noen ører å krangle om da???

Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort om jeg måtte ha hatt 2åringen min hjemme hele dagen jeg heller...Her er det heldigvis bare redusert åpningstid i bhg:-)Men så trapper de bare opp streiken i bhg til uka:-( Så krysser fingrene for at storebror får fortsette i bhg til streiken er over. Men jeg sitter også å tenker på den fulle søppeldunken som står utenfor huset;-) Håper de kommer og tømmer den ganske snart......

Hestejenta skrev:
Huff stakkar dere som ikke får barna i barnehagen.
Her sitter jeg og bekymrer meg for søppeldunken som er full, skulle vært tømt på torsdag, men det ble den jo ikke og gudene vet når den blir tømt neste gang - hvor skal vi gjøre av søpla lissom?
Jeg har ikke satt meg så mye inn i den streiken og årsaken til den, men hørte de ble tilbudt 13.87 kr eller noe men så forlanger de 14. ett eller annet - hallo! Hva er det for noen ører å krangle om da???

husker fra streiken i 92 i bergen at vi måtte fryse bosset;P

Back
Topp