denne sprayinga *hjelp*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
går i hode på meg... idag har jeg spraya feil også.. jeg skulle tatt den kl 18, men hjernen min var visst innstilt på kl 17. Tror dere det gjør noe? Skal jeg da spraye kl 22 eller 23??

(skal opprinnelig spraye kl 23 fordi jeg sprayer, 08, 13, 18 og 23)

Jeg sprayer  kl 17 og siste kl 22... Kanskje du kan ta 22[:)]

tusen takk for svar jenter.. dere er topp[:D]

jeg føler meg psykisk opptatt av den sprayen.. når jeg først sprayer meg går jeg omtrent å ser på klokka hele tiden for å vite når jeg skal spraye neste gang å når jeg først har klart å lagt det til side tar jeg feil av klokkeslett eller så glemmer jeg det[:'(]

ORIGINAL: hero

jeg føler meg psykisk opptatt av den sprayen.. når jeg først sprayer meg går jeg omtrent å ser på klokka hele tiden for å vite når jeg skal spraye neste gang å når jeg først har klart å lagt det til side tar jeg feil av klokkeslett eller så glemmer jeg det[:'(]

Er ganske glemsk selv, men ett tips som jeg selv gjør er å legge alle klokkeslettene inn på mobilen din som huskelapp. Så ringer den hver gang du skal spraye[:)]. Redder hvertfall dagene mine[:)].

skal legge inn memo jeg, så får vi håpe at ingen dreper meg på jobb om den ringer

Alarm på telefonen redder meg.. [;)]
Første gang var jeg veeeldig opptatt av å ta den til HELT rett tid. Litt mer avslappa denne gangen, men prøver så klart å få det til helt presis. Men ahr glemt den to ganger jeg også. Ringte da sykehuset og de sa jeg skulle ta neste spraydose til neste klokkeslett som vanlig.. [:)]

ORIGINAL: IVFprover84

Er ganske glemsk selv, men ett tips som jeg selv gjør er å legge alle klokkeslettene inn på mobilen din som huskelapp. Så ringer den hver gang du skal spraye[:)]. Redder hvertfall dagene mine[:)].

Dette gjorde jeg også! Hjalp meg godt det! Men mener å huske at med sprayen hadde man et slingrinnsmunn på opptil 1 t.
Dette går nok heelt fint Hero! lykke til med alt som kommer![:D]

Back
Topp