Denne smilyen...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*hoppeoppognedogjuble*

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Da har jeg lest ALLE sidene i smileytråden..pjuhAt jeg har gått GLIPP av den der før..OMG!

Dere er forresten råest av de råeste..lo litt da jeg leste ja[8D]Må holde denne her oppe

Ja, det er egentlig ganske godt gjort, at du har gått glipp av denne..! [8D]

Syns helt klart at jeg så Lossa83 i en quote tidligere i denne gaaaaamle tråden, Hjørdis. Sikkert bare ammetåke som gjør at du har glemt den [8D]

Og Pijah: Better Jaaaaaaa - du aner ikke hvor hardt jeg måtte vri hjernen min for å huske på hva den O store smileytråden het [8D][8D]

ORIGINAL: Julita

Syns helt klart at jeg så Lossa83 i en quote tidligere i denne gaaaaamle tråden, Hjørdis. Sikkert bare ammetåke som gjør at du har glemt den [8D]

Og Pijah: Better Jaaaaaaa - du aner ikke hvor hardt jeg måtte vri hjernen min for å huske på hva den O store smileytråden het [8D][8D]

Jeg visste jo hva den het, men herrefreeeeeeeeed for en elendig søkefunksjon det er på den siden her, nytter jo ikke litt å prøve å lete opp noe en gang! [:@][8D]

Ja [:o]
Som om det som skjedde for mer enn 365 dager siden ikke teller en gang [X(]. Ikke mye taking a walk down Memory Lane-fans hos de som har lagd den søkerfunksjondingsen [>:]

word!!

hvordan fant du den?

Bläddra??

Fant den når jeg søkte på hele forumet - ikke bare augusten, en søvnløs natt. Og åååå så stolt jeg var!

Jeje..Lossa83 var jo seff meg da vett..ammetåka.no

surrehue.com

ORIGINAL: Julita

surrehue.com

Heeeeey, nå må du ikke kalle meg nå mere altså for nå føler jeg meg mobbet[:-]

[8D]

Må ha i begge føttene vet dere

Back