Denne slimproppen

MM88

Glad i forumet
VIP
Har lest litt bak i arkivet på tråder om slimpropper, å det virker som om den har begynt å gå her. Vertfall etter de beskrivelsene folk har om snørrklyser osv. Men lurer på om det må være en bestemt mengde ? Unskyld detaljene, men det kom en god del på både første, andre og tredje tørk. Kanskje det kommer mer utover dagen. Også lurer jeg på om dette er noe som kan komme i forbindelse med samleie ? Ei uke til termin idag, så blir litt forhåpningsfull da [:)]

ORIGINAL: MM88

Har lest litt bak i arkivet på tråder om slimpropper, å det virker som om den har begynt å gå her. Vertfall etter de beskrivelsene folk har om snørrklyser osv. Men lurer på om det må være en bestemt mengde ? Unskyld detaljene, men det kom en god del på både første, andre og tredje tørk. Kanskje det kommer mer utover dagen. Også lurer jeg på om dette er noe som kan komme i forbindelse med samleie ? Ei uke til termin idag, så blir litt forhåpningsfull da [:)]

kan komme sivende eller aldt på engang....men kan løsne litt etter sex å

dytter

tror den har begynnt forsiktig her og, men er veldigf lite om gangen.... sist kom den i to tre omganger rett før riene startet

Men kan slimproppen ha gått uten at man merker det? altså, om den har gått litt etter litt?
Og må slimproppen ha gått før vannet går? sikkert et skikkelig dumt spm, men jeg lurer[8|]

Forrige gang så jeg ikke noe til den, denne gangen har den kommet i to omganger så langt. Første gangen var den helt gjennomsiktig og veldig elstisk... Andre gangen var det litt blod i den og veldig elastisk.

Vet ikke helt sikkert, men tror ikke den har noe betydning for om vannet kan gå eller ikke.

Back
Topp