Denne skulle man kanskje delt med slekt og venner før fødsel.

Lagrer den ja! Virker dessverre som at hverken svigermor eller mor skjønner denne helt.. de er dessverre klar til å sitte utenfor fødestua høres det ut som. Har forsøkt å forklare at jeg ikke vil avtale noe besøk før jeg vet at jeg er klar for det, men da får jeg kommentarer som "får visst ikke komme på besøk jeg..." kjedelig at de som selv har født barn ikke skjønner, men tror det var litt annerledes for 30 år siden..

Lagrer den ja! Virker dessverre som at hverken svigermor eller mor skjønner denne helt.. de er dessverre klar til å sitte utenfor fødestua høres det ut som. Har forsøkt å forklare at jeg ikke vil avtale noe besøk før jeg vet at jeg er klar for det, men da får jeg kommentarer som "får visst ikke komme på besøk jeg..." kjedelig at de som selv har født barn ikke skjønner, men tror det var litt annerledes for 30 år siden..

Uff. Hørtes ikke koselig ut å bli møtt med slike kommentarer. Kjenner jeg blir provosert når de skal ha det til å handle om seg. Masse lykke til!

Uff. Hørtes ikke koselig ut å bli møtt med slike kommentarer. Kjenner jeg blir provosert når de skal ha det til å handle om seg. Masse lykke til!

Takk [emoji4] tror de sier det mest som en "spøk", og jeg forstår jo at de blir skuffa. Men håper til syvende og sist at de forstår. Har planer om å sende en felles SMS til nærmeste familie etter fødsel, hvor vi "presenterer" den lille med bilde etc, og ber om forståelse for at vi i de nærmeste dagene ønsker ro til å bli kjent med den lille på egenhånd. Og at vi kommer til å invitere til besøk så fort vi føler oss klar for det :) å så vet man jo aldri, kanskje kommer vi til å føle for besøk med en gang- men jeg kjenner meg selv såpass godt, at jeg tror nok jeg vil ha noen dager for oss selv først :) vi er en gigastor familie hvor barnet får 3 sett med besteforeldre, et par oldeforeldre, 6 tanter/onkler, 7 søskenbarn osv. Så åpner vi først opp for besøk må vi være klar for storinnrykk [emoji23]

Amen! Håhå jeg lo godt av nr 4
Skrekk film liksom !! Lol. Men sabla spot on, den må lagres!!!

Back
Topp