"denne siden opp" body *link*

Fikk verken body eller info når eg fødte i oktober. Fekk det automatisk i 2006.

Fikk hverken body eller brosjyre på sykehuset i 2010. Men fikk vel en body i en av de gratispakkene fra en eller annen butikk mener jeg å huske.
Men uansett om de slutter med dette så håper jeg og tror at det er allmenn kjent at barn bør sove på ryggen.

Fikk ikke, men kunne ha tatt med fra barselhotellet før vi dro. Lå sammen med spebarnsboka og andre brosjyrer så de som ville ha kunne hente der.

Jeg fikk til begge to. Det var i 09 og 10.
Brukte de aldri og jeg var ganske så informert fra hs og dere her inne og andre babysider om hvilken side som var "riktig"

Trone skrev:
Vi fikk body og informasjonshefte da jeg fødte i feb 2010. 

Men brosjyren hadde de ikke trengt å kutte ut! :/

enig!

Synes det er tragisk at det slutter med den kampanjen... Rett og slett tragisk.
Jeg vet hvordan det blir når de bestemmer seg for å ta det muntlig. Ikke alle som nevner, og ikke alle som hører.

Fikk bodyen og brosjyre i 2009, men ikke i 2011.. 

Synes også det er tragisk at de slutter med dette.

Noen andre burde jo gå inn å sponse, kanskje det er pampers og icas tur!? Ellers burde det jo strengt talt være statens ansvar å informere befolkningen om mulige farer og risikoer.

*Marianne83*2+1 skrev:
Denne har jeg fått til alle mine 3 barn, 2005, 2008 og nå senest i april 2012.. Det skal vel spares der også....

Ja, bomullsprisene har økt
Lam unnskyldning, kanskje vi på BV skulle skrevet en mail og oppfordre Kiwi og Libero til å sponse igjen? Fortelle hva vi synes om at de trekker seg fra en så viktig kampanje pga bomullspriser!!!

Fikk det både i november 2009 og oktober 2011.

Løsa skrev:

*Marianne83*2+1 skrev:
Denne har jeg fått til alle mine 3 barn, 2005, 2008 og nå senest i april 2012.. Det skal vel spares der også....

Ja, bomullsprisene har økt
Lam unnskyldning, kanskje vi på BV skulle skrevet en mail og oppfordre Kiwi og Libero til å sponse igjen? Fortelle hva vi synes om at de trekker seg fra en så viktig kampanje pga bomullspriser!!!

Mhm!!!!

Back
Topp