"denne siden er ikke tilgjengelig.."

ORIGINAL: Bleiemos

Klokka er 10, burde ikke Ola Nordmann dra på jobben sin snart? (der det IKKE er lov til å bruke internett?[8D])

Jo, absolutt, SÅ HVA GJØR DERE HJEMME DAMER?![:@][:'(][8D]

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Alle dere som er så sinna fordi altinns servere ikke takler millioner av tomsinger som på død og liv skal sjekke selvangivelsen på sekundet når den kommer ut; hvorfor bruker dere ikke den enkle skatteberegninga for 2010 som har ligget tilgjengelig i evigheter? (Google "enkel skatteberegning 2010")

Kanskje fordi den er svært unøyaktig? Men for all del, i følge den får jeg tilbake sinnsykt mye.

Alle dere som er så sinna fordi altinns servere ikke takler millioner av tomsinger som på død og liv skal sjekke selvangivelsen på sekundet når den kommer ut; hvorfor bruker dere ikke den enkle skatteberegninga for 2010 som har ligget tilgjengelig i evigheter? (Google "enkel skatteberegning 2010")

den stemmer ikke her, så jeg vil inn og se skikkelig.

Og så lenge de maser om at flest mulig skal velge bort papirutgaven av selvangivelsen må de ha bedre servere!!!!

kommer fortsatt ikke inn... *Fres*

skrevet mail til alltinn jeg UTEN Å KJEFTE altså for som jeg skrev..de har nok fått mange sinte henvendelser. Men jeg spurte hvorfor de ikke har investert i en server som takler slik trafikk når de vet at dette gjentar seg hvert år?
også lurte jeg på om de av erfaring visste når det ble mulighet å komme inn.

ORIGINAL: Gollemor

Kanskje fordi den er svært unøyaktig? Men for all del, i følge den får jeg tilbake sinnsykt mye.

Den er vel ikke unøyaktig så lenge man plotter inn nøyaktige opplysninger?

Altinn er utilgjengelig

Altinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer.
Vi beklager de ulempene nedetiden medfører.

Dette kommer opp nå[:@]
Vil inn å sjekke[:@]

ORIGINAL: *charlie*

Altinn er utilgjengelig

Altinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer.

vedlikehold og utbedringene kunne vel de strengt tatt gjort i GÅR eller for en uke siden... latterlig..

ORIGINAL: Reduce

ORIGINAL: *charlie*

Altinn er utilgjengelig

vedlikehold og utbedringene kunne vel de strengt tatt gjort i GÅR eller for en uke siden... latterlig..

Jeg har gjort det, og i følge den står det at jeg får baksmell på 40 000 kr, så jeg føler et sterkt behov for å få det bekreftet/avkreftet!

Back
Topp