Denne søndagen...

Mammaheks

Forelsket i forumet
Hva skjer da, damer? 

Her tror jeg at jeg er blitt syk, skikkelig uflaks mtp været... kjenner jeg skjelver og huden er øm, samtidig som jeg har kjempevondt i magen... uff, så typisk. Heldigvis tok mannen med poden ut i det fine været, mens jeg prøvde å sove det av meg... 

Hva gjør dere på :)? 

I dag skal jeg prøve å få tatt ferdig ute. Med god hjelp fra sambo :-)
Ser ut til at tåka letter også, så kanskje det blir litt varmere ute også :-p

Kjipt at du skal begynne å bli sjuk nå da... Med så kort tid igjen. :-(
Håpe det ikke er noe som vil vare da, sånn at du kan nyte den siste tiden fram til fødsel :-)

Uff, du får ha god bedring!! Jeg har vært skikkelig forkjøla i en uke nå, og det er ikke noe gøy!! Alt av energi blir borte og jeg føler jeg innimellom skal til å hoste babyen ut! Har lest litt om graviditet og forkjølelse, og vi bruker jo store deler av den energien i har på selve graviditeten, så det kan fort henge skikkelig i når man først blir syk:/ Jeg anbefaler deg å bare ta det helt med ro! Forrige uke gjorde jeg omtrent ingenting, så i utgangspunktet hadde jeg satsa på å være frisk nå, men den gang ei... Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe at vi er sånn nogenlunde friske til babyen bestemmer seg for å komme! 

Ellers skal jeg nok ikke så mye denne søndagen:) Har akkurat tatt meg en varm og lang dusj! Det var helt himmelsk;)  

God bedring, sikkert det samme som snuppa her har hatt, hun hadde veldig vondt i magen et par dager, feber og hoste.. Jeg og mannen har ikke hatt magevondten, men feber værk i kroppen og hoste.. Håper du kommer deg raskt.. God bedring igjen

Uff da.. God bedring! Håper det gir seg fort. Lønner seg nok å ta det med ro i dag da, det kan være alfa og omega for fort frisk :)

Jeg har sitti leeenge i sofaen i dag, føler meg ganske tung. Men nå har jeg såvidt begynt sy opp gardiner til gjestedoen (mannen har endelig hengt opp gardinstanga). Har bare en liten pause med internett, så skal jeg fortsette. Regner med jeg klarer å fullføre det i dag :) Men er nok med ett prosjekt om dagen for tida :)

Så praktiske alle er i dag da :) Det gikk faktisk over etter en del timer på øyet, nå føler jeg meg selv igjen, hehe. Men magevondten har fått fart i kynnerne, som jeg har savnet i det siste. Det er jo nesten litt bra :P 

Det med forkjølelse har jeg også hatt, den hang i to uker, men nå begynner den tette nesa å gå på retrett. Tror det er slik for alle gravide at de er lengre syke enn vanlig. 

Fucoc skrev:
Så praktiske alle er i dag da :) Det gikk faktisk over etter en del timer på øyet, nå føler jeg meg selv igjen, hehe. Men magevondten har fått fart i kynnerne, som jeg har savnet i det siste. Det er jo nesten litt bra :P 

Det med forkjølelse har jeg også hatt, den hang i to uker, men nå begynner den tette nesa å gå på retrett. Tror det er slik for alle gravide at de er lengre syke enn vanlig. 

Så bra du føler deg bedre da , ingenting som er bedre enn det.. Kanskje magevondten er et tegn på at noe er i gjære?? 
Jeg har gått på pencilin i 10 dager nå, fremdeles vil ikke hosten gi seg helt, og nesa renner,  og har begynt å bli litt sår i halsen igjen au, at det er mulig...

Idag har jeg ryddet og vasket soverommet vårt :) hengt opp sorte gardiner siden det begynner å bli lyst ute tidlig på morningen :p skiftet sengtøy, satt babykurven vedsiden av sengen vår og lagt sengtøy på dyna i babykurven :) + ryddet hele leiligheten :) og lagt sengtøy på dynen i vugga og vogna :) satt basen i bilen og bilstolen i bagasjerommet :) begynt på fødebagen til meg selv :)

Koselig å sette babykurv ved siden av senga... det har ikke vi fått gjort :P I dag stappet jeg flere ting i fødebagen. Den har liksom stått fremme og tom i ukes vis, hadde det skjedd noe akutt nå (not very likely)  hadde jeg kommet på sykehuset med én amme BH og en pakke truseinnlegg :P 

Back
Topp