Denne rugetiden er nervepirrende

babyT

Forumet er livet
Er på rugedag 6 idag, igår var jeg overbevist om at dette går bra. Idag er jeg sikker på at det ikke gjør det, og slik har de siste dagene vært. Føles som en evighet til neste helg og testing. Er så spent og redd samtidig [8|]

Skjønner veldig godt åssen du har det.
Men detta skal gå så bra. [:)]
Og om ikke lenge følger du etter de andre med en positiv test.

Sender deg en stor klem.

Jeg håper det, samtidig som jeg er redd for å håpe [8|]

Takk for den gode klemmen [:)]

Jeg fikk gjort litt andre ting under den nervepirrende rugingen. Var i begravelse til bestemoren min (som døde på uttaksdagen min) og hadde besøksbarnet her i hele helgen. Men nå hadde jo ikke jeg noen plager med medisinene mine, slik som du har nå.. Du er litt mer bundet til det å bare slappe av, og da går gjerne timene og dagene litt saktere..

Tenker på deg, og krysser fingrene[:)][:)] Dette skal gå bra[:D]

Fra fredag av er jeg i samme bås som deg, både gleder og gruer meg..[:)][:D]

Guria: bivirkningene har avtatt litt nå da. Magen er fortsatt STOR (skal få lagt inn bilde når kameraet er ferdig å lade) og jeg er trøtt, men ellers er formen mye bedre [:D] 

Jane2 og ElinR: Velkommen etter som rugere om noen dager, da starter den nervepirrende perioden for dere [;)]

jepp kjenner til den følelsen.
 håpe det ender opp med en pos test nå altså. krysser alt jeg har for at det går bra

det er helt normalt, sånn holdt jeg på også. ene dagen var jeg sikker på at det gikk andre dagen var jeg så negativ til alt. men mandagen så måtte jeg bare teste for søndagen var jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sikker på at det var gått rette veien[:D]

Med den magen jeg har, så blir jeg jo bekymra for at noe er galt, og idag har det gjort vondt nederst i magen. Har flere ganger kjent stikk, og det er vondt om jeg reiser meg raskt, da er det akkurat som om jeg "forstrekker" noe der nede [&:]

Nei, må nok bare ta tida til hjelp og prøve å være tålmodig, enda ei uke igjen til testing...

Back
Topp