Denne ringtesten...

snuppa80

Forumet er livet
Hvordan gjør man det??[:)] Jeg har prøvd på meg selv, men ringen går liksom litt frem og tilbake, samtidig som det ser ut til at den går litt rundt. Kan man ikke gjøre det på seg selv kanskje? Og stopper den HELT mellom barna? For den stopper jo fullstendig på slutten.

Og tilslutt; stemmer det på dere?[:D]

Kan du forklare meg hvordan den testen virker?
Har glemt det ut..

Tror man kan gjøre det på seg selv. Stopper ikke mellom barna, men slakker ned for så å gå videre på este unge.
Vet at den første stemte på meg- så får jeg se videre[;)]

Edit: glemte å skrive hvordan man gjør det. Man tar giftering eller en annen ring og tar et av dine harstrå igjennom. Så tar du å holder i hårstrået så holder du den over hondleddet(der ulsen er) og så beveger ringen seg etter hvilket kjønn det er og hvor mange barn en får[;)]

Sier den noe om hvor mange barn man får, eller kun om de barna man har??

Og er det forskjell på å gjøre det over magen, håndleddet og inni hånda?? [:D]

ORIGINAL: snuppa80

Ser hvor mange barn en skal få. Tror at hvis du tar det over magen når du er gravid viser det kjønnet på barnet som ligger inni. Over hondleddet viser barna du skal få?? Inni handa har jeg ikke hørt om..

ORIGINAL: giraffen laffen

ORIGINAL: snuppa80

Ser hvor mange barn en skal få. Tror at hvis du tar det over magen når du er gravid viser det kjønnet på barnet som ligger inni. Over hondleddet viser barna du skal få?? Inni handa har jeg ikke hørt om..

Hehe, jeg er IKKE gravid, men den beveger seg når jeg gjør det over magen. Har lyst til å teste det over håndleddet til sambo, han trur ikke på sånn[8D]

Back
Topp