Denne metallsmaken...+ oppdatering

Miami79

Flørter med forumet
Hvor lenge varer den egentlig. Kan ikke huske det fra mitt forige svangerskap. Føler den er der hele tiden. Uansett hva jeg prøver å spise går den ikke bort. Kjennes ut som en ekkel smak som sitter ganske langt bak på tungen.. (er det dette som er den berømmelige metallsmaken???)
Orker den snart ikke mer!!!! Blir bare enda mer kvalm.

Og for den som har sett innlegget ang blødninger litt tidligere så kan jeg samtidig gi en oppdatering. Burde kanskje være takknemlig over at jeg fortsatt er kvalm. Nå er det 1 uke siden jeg var på UL og de ikke fant liv. Har nå omsider fått innkalling til ny Ul, men ikke før om nesten 2 uker.. Altså må jeg gå nesten 3 uker før jeg får vite om det er noe liv der inne likevel eller om det er en ny SA??? Det er ganske umennesklig synes jeg... 
Ivertfall utrolig unødvendig å gå stupkvalm om det har vært en SA ivertfall. Når avtar denne i såfall??? Noen som vet??? 

Vet ikke noe om metallsmaken og hvor lenge den virker. Ville bare kommentere dette med ul. Synes det er ganske umenneskelig å la deg vente i tre uker på en ny ul når du har fått beskjed om at de ikke fant liv på den siste. Sannsynligvis er det ikke noe galt, men jeg forstår godt at du gjerne vil inn tidligere. Er det helt umulig å få en time før altså?? Ville mast jeg tror jeg!

Lykke til!!

metallsmak har jeg ikke noe peiling på, men jrg hadde mast på å få en ul tidligere, kanskje bestilt på privat

Har faktisk av og til enda det.... [:D]

Back
Topp