denne magen????

Yvonne_83!

Flørter med forumet
hvor fort forsvinner egentlig magen etter fodselen??? maa jo bli ganske mye mindre med en gang babyen e ute...... hmmmmm er saa mye jeg lurer paa....... :) Og vil saa gjerne inn i mine gamle jeans!!! :)

veldig forskjellig fra person til person. vet at dette på lik linje med strekkmerker er genestisk. så jeg håper jeg har min mors gener her også, for hun ble kvitt alt som het mage mens hun enda var på sykehuset, men så finnes det de som går fler mnd uten å bli kvitt magen også.

Jeg hadde enda ikke blitt kvitt magen før jeg ble gravid igjen. Snuppa var da nesten 2 år.

Har pakket mammabukser i sykehusbagen jeg... de har akkurat blitt for små, så regner med at jeg har krympa såpass etter fødsel at jeg får de på meg da. Har ingen forhåpninger om å komme inn i de gamle klærne med det første.....[&:]

da vi kom hjem fra sykehuset så jeg ut som jeg fortsatt var 6-7 mnd på vei,
men jeg hadde da gått ned 11 kg...
Tok vel ca 1 mnd før alt var som før, men så må det sies at jeg hadde en veldig tøff
periode etter fødselen og raste da ned i vekt. La på meg 5-6 kg når ting ble så å si normalt
både fysisk og psykisk...

Shit!!Hadde vell trodd at det meste av magen skulle forsvinne..... tenkte vell at den ble litt hengete men ikke at vi saa hoygravide ut lenge etterpaa.....

Dette er så forskjellig som det kan bli...Noen forlater sykehuset uten tegn til å ha vert gravid, mens andre blir aldri kvitt magen.. Tiden får vise hehe jeg har bare pakket joggeklær og lange topper.

har også pakket romslige klær til sykehuset:) Både for å være sikker på at de passer, og fordi det skal være behagelig å gå med:)

magen min var stooor dagene etter fødsel.. gikk jo ned etterhvert.. men det var ikke flat før flere mnd etter..

Jeg hadde skikkelig gravidmage noen dager etter Jørgen ble født. Jeg gikk opp ca 15 kg i det svangerskapet, halvparten ble borte med fødselen og når jeg veide meg på 6-ukers kontrollen var resten borte.. [;)]

Kommentar fra min bror på 14 år da jeg kom hjem fra sykehuset; " Er du sikker på at det ikke er flere babyer inni der?" Såg altså ganske gravid ut de første dagene/ukene etter fødsel, men magen var borte etter et par måneder hos meg. Men er nok veldig individuelt!!!

Jeg var kjempe heldig. Alt av mage var borte dagen etter fødselen, var ikke akkurat stram og fin, men helt flat. Var inne i mine gamle busker med en gang jeg kom hjem. Hadde lagt på meg 9 kg og hadde gått ned 11 en uke etter fødsel. Regner ikke med at det er sånn denne gangen..[:'(]

Jeg la på meg 30 kilo ved forrige svangerskap..... Magen var borte bare 5 mnd etter. Jeg gikk tur hver dag og gikk grete roedekurs. samtidig som jeg trente styrke.
Å trene styrke er noe av det beste man kan gjøre... Men man skal vel helst vente i 6 uker før man virkelig begynner å ta i ... [8|]
Etter ca 1 år.. så hadde jeg gått ned 34 kilo!! Var skikkelig stolt over meg selv!!! Håper jeg klarer det denne gangen også[:D]

det er veldig forskjellig,, spørs hvor fort en mister kilo, men også hvor fort livmoren trekker seg tilbake.

Noen er inne i vanlige bukser samme dagen, andre (les: jeg[&:]) brukte flere uker i gravidbuksene mine før jeg kom inn i vanlige bukser...

den gikk veldig fort tilbake igjen :)))

Back
Topp