Denne magen ( litt utblåsning)

Lillpill

Flørter med forumet
Er det flere som har fått en mage man ikke kan skjule ? Kjenner det blir en smule ubehagelig når magen min er ganske rund allerede ( er 14+4 idag) og folk ser gjerne 2 ganger på den når jeg sier hvor " langt" jeg er på vei.. er sikkert litt oppblåst, og har bittelitt rund form på magen ifra før av. Men kommentarer som " kanskje det er 2 inni der" gjør meg litt satt ut ( jeg vet at det bare er én :oops:)

Misforstå meg rett, jeg elsker at magen vokser altså! ❤
 

Vedlegg

  • Snapchat-1267296614.jpg
    Snapchat-1267296614.jpg
    17,6 KB · Visninger: 185
Det er veldig individuelt hvor mye magen vokser og når, så ikke tenk på hva andre syns og mener :) andre elsker å ha en mening om hva som er fasiten i graviditet ;)
 
Med første fekk eg beskjed av en dame (hun jobbet der) på en klesbutikk 3 mnd før termin, at om det var så lenge til eg skulle føde MÅTTE det være to inni der :eek::eek:
Eg ble sååå paff at eg bare sa hade å gikk (var ferdig å handle)!

Med andre fikk eg vite av mange at når man var så liten og nett som det eg var med mage var det nå bare til å fø på ungar :eek:
Eg gikk ned i vekt i det sv.skapet og følte meg helt utsultet og tom for energi :rolleyes:

Rart at folk skal ha en mening om alt altså :rolleyes::rolleyes: Spesielt folk som ikkje en gang kjenner deg liksom :banghead:

Spent på kommentarene denne gang :p:p
Får bare riste det av meg, har eg tenkt - blir i hvertfall ikkje overrasket av noe folk kommer med!
 
Med første fekk eg beskjed av en dame (hun jobbet der) på en klesbutikk 3 mnd før termin, at om det var så lenge til eg skulle føde MÅTTE det være to inni der :eek::eek:
Eg ble sååå paff at eg bare sa hade å gikk (var ferdig å handle)!

Med andre fikk eg vite av mange at når man var så liten og nett som det eg var med mage var det nå bare til å fø på ungar :eek:
Eg gikk ned i vekt i det sv.skapet og følte meg helt utsultet og tom for energi :rolleyes:

Rart at folk skal ha en mening om alt altså :rolleyes::rolleyes: Spesielt folk som ikkje en gang kjenner deg liksom :banghead:

Spent på kommentarene denne gang :p:p
Får bare riste det av meg, har eg tenkt - blir i hvertfall ikkje overrasket av noe folk kommer med!

Nei, det er helt utrolig hva folk får seg selv til å si ! :D Blir like satt ut hver gang, selv om jeg prøver så godt jeg kan å riste det av meg.. kan ikke akkurat kontrollere hvor mye/lite magen vokser :p Men stor eller liten, det er så utrolig nydelig !
 
Jeg har litt på magen fra før, men syns den blir veldig stor etter litt mat :/ Spiste en yoghurt som mellommåltid og så ut som om jeg var i 7 måned etterpå :hilarious: Har fått den samme kommentaren, men syns det bare er morsomt :p Jeg vet det bare er én der :)
 
Fikk en ganske så stor mage selv, synes den ser ut som 5-6 mnd på vei, ikke 3, men jeg tror at det har noe med min kroppsfasong å gjøre. :rolleyes:
Jeg er ganske rund i midje, ikke så mye fett, men er liksom kroppen som er bare sånn, så er nok derfor det blir så mye større og tydeligere. Har ikke fått noen kommentarer ennå, men har liksom ikke vært så mye rundt folk heller :D
Spiller ingen rolle hva andre tenker, det viktigste er at vi har det bra :Heartred ikke tenk så mye på det, dette er jo midlertidig
 
Du er ikke alene! Her har du magen min tatt for ett par dager siden er 13+3 i dag. Jeg er veldig oppblåst, litt forstoppet og så fort jeg har spist ser jeg veeldig gravid ut. Er også førstegangsfødende. Livmoren poppet ut dagen jeg tok bildet faktisk, men magen har vært sånn en liten stund.
Drit i hva folk sier, svar tilbake om du blir irritert:yuck: Og ellers bare bli vant til magen og nyt den:Heartred
 

Vedlegg

  • 286A9BB9-F80E-49C5-9BF8-BCFBD42B3491.jpeg
    286A9BB9-F80E-49C5-9BF8-BCFBD42B3491.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 111
Du er ikke alene :happy:

13+1. min mage spratt frem den siste uken nå. Men jeg syns det bare er koselig :Heartred
Jeg også synes det bare er koselig! Så får man litt tid på bli vant til den ekte kulen som kommer etterhvert:Heartred
 
Folk har en mening om alt. Svigermor kommenterte at jeg hadde stor mage. Svarte bare at større skal den vist bli. :hilarious: Og noen får stor mage, andre får nesten ikke mage i det hele tatt. Må bare lukke ørene for dumme kommentarer. :cool:
 
Sniker fra september og ville bare si at jeg er 11+0 og dobbelt så stor som det der. Har allerede fått kommentarer som: wooowwww og at det allerede vises. Jeg bærer magen stolt, selv om jeg vet at det bare er tarmer, gass og blod :cool:
 
Folk klarer å ha ut av seg så mye rart! Hvor stor eller liten magen blir er så forskjellig fra graviditet til graviditet og hvordan kroppsfasong man har.
 
Er det flere som har fått en mage man ikke kan skjule ? Kjenner det blir en smule ubehagelig når magen min er ganske rund allerede ( er 14+4 idag) og folk ser gjerne 2 ganger på den når jeg sier hvor " langt" jeg er på vei.. er sikkert litt oppblåst, og har bittelitt rund form på magen ifra før av. Men kommentarer som " kanskje det er 2 inni der" gjør meg litt satt ut ( jeg vet at det bare er én :oops:)

Misforstå meg rett, jeg elsker at magen vokser altså! ❤
Jeg har absolutt fått litt mage, og sjefen kommenterte det i dag faktisk. Så den har begynt å synes, men så er jeg ekstremt oppblåst i tillegg, så jeg lar mage bare strutte som den vil! Digg å ikke måtte holde inn magen :hilarious: Jeg er helt normalvektig og 14+3, magen begynte å synes forrige uke syns jeg. Selv om jeg har følt meg blubbete grunnet luft og oppblåsthet leeenge:facepalm:
 
Jeg hadde god padding på magen fra før av, men her har den vokst veldig mellom uke 14 og 16 og skiftet fasong. I tillegg blåser den seg opp etter hver minste ting jeg putter i meg, så utover dagen er den gigantisk og skikkelig rund, spesielt over navnlen og mot ribbeina. Jeg er veldig lav også, så vet ikke om det betyr at mer tarm presses oppover etterhvert som ting vokser og gjør meg rundere?

Men jeg klarer ikke skjule det lenger, ene kollegaen min sto og nistirret på magen min under en samtale i dag, måtte til slutt bare le det bort og si "ja nå kan den ikke skjules lenger" og hun kunne da si at hun måtte se etter to ganger for det såg virkelig ut som en gravidmage, men hun ville ikke spørre.

Bildet er tatt 16+0 og i dag, 16+4 er den enda større. For sammenligning er puppene mine 85M, dvs svære, og magen har har absolutt tatt de igjen :bag:
 

Vedlegg

  • 20210219_114623.jpg
    20210219_114623.jpg
    33,5 KB · Visninger: 54
Er det flere som har fått en mage man ikke kan skjule ? Kjenner det blir en smule ubehagelig når magen min er ganske rund allerede ( er 14+4 idag) og folk ser gjerne 2 ganger på den når jeg sier hvor " langt" jeg er på vei.. er sikkert litt oppblåst, og har bittelitt rund form på magen ifra før av. Men kommentarer som " kanskje det er 2 inni der" gjør meg litt satt ut ( jeg vet at det bare er én :oops:)

Misforstå meg rett, jeg elsker at magen vokser altså! ❤

Synes magen din er så flott! :)
 
Ganske lik mage som meg :happy:
Fikk den kjempe tidlig, og så ut som jeg var 7mnd på vei før jeg var 10 uker :hilarious:
 
Back
Topp