denne må dere se

squat

Forumet er livet
er det rart jeg gleder meg??

[link=http://home.online.no/~vicked/index.cfm]http://home.online.no/~vicked/index.cfm[/link]

Spennende - fikk bare åpnet lenka, men av en eller annen grunn ikke spilt av... Hva er det for no'? 

Så nydelig!!! [:D] BabyMama du må trykke play!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, herreguuuuud altså. Så søte!
Tårene renner, finnes det noe vakrere!

Så nydelig!!! BabyMama du må trykke play!

Thi-hi, takk for tipset. Men d har jeg alt gjort. Virker ikke likevel. Sikkert noe med denne PC'en og alle de superfancy virusprogrammene som ligger innebygd i programmet. Gjør at ting stopper opp hele tiden...

Men nå gikk det plutselig likevel. Sååå skjønne da [:)][:)][:)]

Du har sikkert en brannmur som hindrer det i å spille av filmen
men ikke spør hvordan du ordner det.......har ikke peiling på data[;)]

næææh...
så nydelige
så heldig du er som får to[:D]

begynte å gråte litt jeg, til og med sambo ble litt våt i øyekroken, og begynte å mase på magen, hehe søte kjæresten min[:D]

åh så søte[:(]så sjønn når han ene strakk seg å di "lekte"med beina......

Åh det var nydelig!! Tenk at om ikke så lenge så sitter VI med en sånnen i fanget [:D] Helt utrolig [:)]

ORIGINAL: squat

begynte å gråte litt jeg, til og med sambo ble litt våt i øyekroken, og begynte å mase på magen, hehe søte kjæresten min[:D]

Gråte litt??? Her renner snørr og tårer...

Hærregud- eg drømt meg heilt bort her nå... nei, det e ikkje rart man gleda seg...
Hvor mye fint vi har i møte[:)]
De var sååååå nydelige, å i de alt å altfor stor bleiene[:D][:D][:D]

ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: squat

Gråte litt??? Her renner snørr og tårer...

uffa bra det ikkje berre var eg da, turte ikkje å skrive i sta eg at eg begynte å gråte bare av å se dette

ååååå kor søte de var. Kjenner at de e fler som blir våt i øyekroken her no ja...

Back
Topp