Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Særlig 2 merker jeg.,,Det er absolutt en lov jeg kunne levd etter
Samme her! Går ikke en dag uten at jeg må kjøpe meg noe godisSærlig 2 merker jeg.,,
Syns jeg er godtesyk HELE tiden
"Godt" vi er fler. Men de som sier at man går ned når man ammer har ikke tatt godtesuget med i regnestykketSamme her! Går ikke en dag uten at jeg må kjøpe meg noe godis
Nei, her har vi gått opp Skjønner ikle hvordan man skal få gått ned noe når man ammer, jeg... Er mer sulten enn noen sinne"Godt" vi er fler. Men de som sier at man går ned når man ammer har ikke tatt godtesuget med i regnestykket
Huff ikke braJeg tror seriøst jeg har blitt avhengig av sjokolade, om det er noe som heter det Får skikkelig 'abstinenser' om jeg ikke har noe sånt i hus, og før svangerskapet likte jeg nesten ikke sjokolade
Heldigvis ikke gått opp men hadde trengt å gå litt ned. Gikk opp 10 kg ETTER fødsel pga snop med eldste, de er her ennå, så skulle gjerne klart og trilla og ammet av de før det er fullt trøkk med jobb igjen.....Nei, her har vi gått opp Skjønner ikle hvordan man skal få gått ned noe når man ammer, jeg... Er mer sulten enn noen sinne
Er ikke lett å få kroppen til å samarbeide alltidHeldigvis ikke gått opp men hadde trengt å gå litt ned. Gikk opp 10 kg ETTER fødsel pga snop med eldste, de er her ennå, så skulle gjerne klart og trilla og ammet av de før det er fullt trøkk med jobb igjen.....
Mulig det er derfor jeg har gått opp i vekt. Ser jo ut som jeg var 4 mnd på vei . Gal etter sjokoladeJeg tror seriøst jeg har blitt avhengig av sjokolade, om det er noe som heter det Får skikkelig 'abstinenser' om jeg ikke har noe sånt i hus, og før svangerskapet likte jeg nesten ikke sjokolade
Mulig det er derfor jeg har gått opp i vekt. Ser jo ut som jeg var 4 mnd på vei . Gal etter sjokolade
Flere som slanket seg fra kvart over åtte til 8.15 mandager'Godt' det ikke bare er meg Og hver uke sier jeg at jeg skal trene og spise sunt haha!
Skulle ikke ha sjokolade i huset. Enda med at jeg tok opp sjokoladekake fra frysen i stedet for!