Denne loven likte jeg

Det er absolutt en lov jeg kunne levd etter ;)

Jeg tror seriøst jeg har blitt avhengig av sjokolade, om det er noe som heter det :P Får skikkelig 'abstinenser' om jeg ikke har noe sånt i hus, og før svangerskapet likte jeg nesten ikke sjokolade :(

"Godt" vi er fler. Men de som sier at man går ned når man ammer har ikke tatt godtesuget med i regnestykket:(
Nei, her har vi gått opp :P Skjønner ikle hvordan man skal få gått ned noe når man ammer, jeg... Er mer sulten enn noen sinne :P

Jeg tror seriøst jeg har blitt avhengig av sjokolade, om det er noe som heter det :P Får skikkelig 'abstinenser' om jeg ikke har noe sånt i hus, og før svangerskapet likte jeg nesten ikke sjokolade :(
Huff ikke bra:(

Nei, her har vi gått opp :P Skjønner ikle hvordan man skal få gått ned noe når man ammer, jeg... Er mer sulten enn noen sinne :P
Heldigvis ikke gått opp men hadde trengt å gå litt ned. Gikk opp 10 kg ETTER fødsel pga snop med eldste, de er her ennå, så skulle gjerne klart og trilla og ammet av de før det er fullt trøkk med jobb igjen.....

Heldigvis ikke gått opp men hadde trengt å gå litt ned. Gikk opp 10 kg ETTER fødsel pga snop med eldste, de er her ennå, så skulle gjerne klart og trilla og ammet av de før det er fullt trøkk med jobb igjen.....
Er ikke lett å få kroppen til å samarbeide alltid ;)
Jeg veide 7 kg mindre etter at gullet ble født enn jeg gjorde før svangerskapet :P Nå har jeg gått opp 4 igjen :(

Mulig det er derfor jeg har gått opp i vekt. Ser jo ut som jeg var 4 mnd på vei . Gal etter sjokolade

Jeg må virkelig ta meg i sammen og ikke leve etter den loven...

Hehe :)

Har begynt å sende sambo på butikken. Da blir jeg ikke frista til å kjøpe alskens godt og søtt. Begynte å funke altså. Ikke samme søtsuget lenger. Fikk nesten sukkersjokk av druene jeg kjøpte her om dagen :P

PS. Ikke gå på butikken sulten!

Back
Topp