Denne lørdagen..

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Hva bedriver dere lørdagen med da, jenter?
Her sitter jeg og tenker på at sambo skal reise bort på mandag gjennom jobben sin. Da kan det hende han blir borte i hele 12 (!) dager.. Jeg har ikke termin før om fire uker, men bebisen har lagt seg godt til i hodeleie i bekkenet og har festet seg. Kjenner han godt langt nede i bekkenet og har ofte kynnere som det er "tak" i. Stikker i underliver gjør det og. Heldigvis skal han ikke så langt, men er noen timer kjøring. Går heldigvis ofte fly! Håper ikke det skjer noe på den tiden han er borte :p Ellers gleder jeg meg masse til hjemmelaget pizza i ettermiddag og 30 årsdag i kveld :) O'hærlige helg :D
God helg alle sammen!

Krysser fingrene for at det ikke skjer noe på de 12 dagene da ;).. Hadde jo vært typisk ;p

Denne lørdagskvelden tilbringes hjemme med guttene mine :)
Pizza på menyen og kinokveld med eldstemann - i dag er det Bolt vi skal se :)

Storesøster er hos pappa'n sin i helga men vi skal sitte barnevakt for søs sine 2 barn i kveld :-P

Sikkert en av de få helgene vi er 100% barnefri - neste helg hu skal bort til pappa'n igjen har jeg termin og en bang anelse om at vi ikke er alene lenger ;-)

Yikes! Det er sjukt å tenke på..!

Edit:

Stemte ikke helt! Hu skal dit én gang til før terminhelga - helga den 08/02. Men ingen tvil om at det nærmer seg med stormskritt nå!!! :-D

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Last edited:
I dag har jeg sydd i nye knapper på to jakker og på skinnposen som hadde falt av, ryddet i syskrinet mitt, vasket tre maskiner med klær, ryddet hele "topphyllen" i skapet i gangen for å putte ting i bod eller kaste slik at det er plass til skinnpose og tepper ol der. Har lagt ut ski, skisko og skistaver til salgs/gi bort på finn.no, ryddet til hylle i gangen til lillemor sine ytterklær. Og lest et foreldre og barn blad. Nå må jeg ut å handle litt, før jeg skal lage middag.

I dag skal bli den store rydde- og vaskedagen, bare jeg slutter på være så slapp :P Har fått gjort litt, men satser på at masasjen jeg fikk skal gjøre susen sånn at jeg minst får gjort dobbelt så mye. Rydde i babyting og vaske badet er minimumskrav :)

Startet dagen med å rydde kjøkken, stue, bad og soverom, vasket klær og kastet søppel før frokost :) laget frokost, så la vi oss til å hvile fordi jeg var så sliten :( nå har vi sovet i 3 timer, og jeg våknet :) gubben sover enda :) så da spørs det om det kanskje skal lages noe middag, og henge opp noe klær:)

Siden jenta vår er på tur til stockholm med familien til min kjære så hsr jeg og kjæresten helga alene. Vi sto opp sent, så på supernatural på netflix, spise god frokost, dusjs og tok en rask tur inn til byen for å handle inn det siste til bebisen. Så skal vi rive ned noe på vaskerommet, sette opp badekar og så spise en god middag og kose oss på sofaen resten av kvelden. En skikkelig deilig dag.

;-)

Her ser jeg å samboer på film har ordna meg jordbær dekket i mørk sjokolade nam nam :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nå har jeg bakt deilige muffins med smørkrem :O må anstrenge meg for å ikke spise så mange :)
Også har jeg pakket inn gaven til storesøstra mi som vi skal holde babyshower for i morgen :)

Hørtes kjempe godt ut :D imorn skal jeg å andreas bake berlineboller å gjett om jeg har gått å tenkt på det :p kos deg så mye på babyshower imorn :)

Hørtes kjempe godt ut :D imorn skal jeg å andreas bake berlineboller å gjett om jeg har gått å tenkt på det :p kos deg så mye på babyshower imorn :)

Så deilig :) godt å unne seg litt godsaker :D så koselig å bake også :) skal stå opp tidlig i morgen å bake eplekake og muffins til babyshoweren :) gleder meg! :) håper søsteren min blir glad:)
Jeg skal kose meg på babyshower :) så får du kose deg med å bake :D

Så deilig :) godt å unne seg litt godsaker :D så koselig å bake også :) skal stå opp tidlig i morgen å bake eplekake og muffins til babyshoweren :) gleder meg! :) håper søsteren min blir glad:)
Jeg skal kose meg på babyshower :) så får du kose deg med å bake :D

Åja vi må bare nyte godan når vi kan :D det skal nok jeg gjøre :)

Mannen er syk og jeg er litt pjusk selv, så jeg ligger alene på sofaen.
Har vært en liten tur på cafe i dag, og kjøpt en babybukse. Jeg lå rett ut forrige helg, kjip start på 2014. Barnetime ter ikke i nærheten av ferdig og senga er ikke skrudd sammen.

Mannen min skal også være borte i èn uke, satser på at det går bra.

Har tilbringt dagen på IKEA :-) Kjøpt nye hyller til rommene til de kommende storebrødrene <3 Veldig kos å kjøpe noe nytt til de også, blir mye baby om dagen... Også har jeg fått litt nytt til kjøkkenet og gutta har fått små stekespader som de skal bruke i noen små stekepannenr de fikk til jul. Kvelden har jeg brukt til å sette på plass nye ting og få bort det gamle. Også har jeg vasket bamser og tepper til baby en siste gang :-)

Back
Topp