Denne kvalmen...

Lillegull*2

Glad i forumet
.. er det vanlig at den er verre når man er i bevegelse?
Føler meg helt fin når jeg er hjemme, og nesten uansett hva jeg gjør hjemme. Men så fort jeg er på jobb så er jeg kvalm og uvel store deler av dagen.
Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm utenom ett par ganger på natta, men det kan liksom ikke sammenlignes :p

Hvordan opplever dere denne kvalmen?

Jeg er også veldig kvalm når jeg gjør noe, spesielt på jobb eller hvis jeg står stille lenge om gangen. Og selvfølgelig verre jo lenger det er siden forrige måltid. Men jeg er også kvalm når jeg ligger hjemme på sofaen og ikke gjør noe, bare ikke sååå ille. Men jeg venter bare på oppkastet..

Jeg er også veldig kvalm når jeg gjør noe, spesielt på jobb eller hvis jeg står stille lenge om gangen. Og selvfølgelig verre jo lenger det er siden forrige måltid. Men jeg er også kvalm når jeg ligger hjemme på sofaen og ikke gjør noe, bare ikke sååå ille. Men jeg venter bare på oppkastet..
Som jeg skulle sagt det selv! Har det heeeelt likt! Leeeeei..:(

"Godt" å høre at jeg ikke er alene :p

Ja, det trur eg. I forrige svangerskap kasta eg opp med det samme eg gjekk ut av senga, så legen min sa eg skulle la vere å stå opp. Det blei fem veker (10-14) til sengs. Blæ! Håpar det blir mindre ille denne gongen.

Back
Topp