Denne kvalmen!!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Er helt slått ut i dag, har så lyst å kaste opp. Men får det ikke til.
Har ikke vært i humør til å leke med snuppa eller noe :-(
Får så dårlig samvittighet :-(

Nå ligger jeg i fosterstilling i sofaen å venter på at samboeren kommer snart hjem fra fisketur. Var med vi å, men måtte bare hjem!

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

ufff. ja jeg venter på at den skal innta meg også. Var uggen i ettermiddag og kjente med en gang at det ikke skal bli noe morro de neste 6 ukene hvis det blir slik som sist da jeg var kvalm 24/7. Og det er enda tøffer når man har flere enn seg selv å tenke på.

Kjenner meg Igjen!!

Det er utrolig slitsomt og langt fra slik jeg var sist Svangerskap..
trodde da jeg våkna i dag at det ble en god dag, men det varte ikke lenge :-/

Eg har hatt desidert den "verste" ettermiddag/kveld til no med skikkelig oppkast opptil flere gonger:( Ligger i senga og er enda kvalm, men må prøve få litt søvn. Jobb kl7:30 i morgen, så må jo berre "overleve"..og ikkje minst sove litt.. Mangel på søvn hjelper i allefall ikkje på kvalmen.. Håpe det slepp rundt veke 11 denne gong og, meina det var rundt den tid sist.. Men så var eg ikkje så kveldskvalm/heiledagenkvalm sist heller..så kanskje det vare lengre.. Håpe ikkje det..!!

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Kjenner til det. Dra på konsert var ikke lurt. Satt i bilen å brakk meg :-/ blæ. Stress og sånt er visst ikke lurt :-P var verdt det.

Termin 24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp