denne kunne jeg tenkt meg

LOMO*4

Glad i forumet
http://jubelbarn.blogspot.com/2011/02/alvekaper-v20.html
men syns det blir dyrt når handle 2 jakker te 800 ....

er den så stygg ???

De var kjempesøte Lomo[:D][:D]
Du får prøve å sy selv?[8D]

De var kjempesøte Lomo
Du får prøve å sy selv?

hehe desverre så må jeg kjøpe , ja skulle ønske jeg kunne sy eller strikke .... ser så gøy ut når de viser alle flotte tingene de lager selv her inne

Den var skjønn. [;)] Men synes de var dyre ja... men det koster nesten så mye i bare stoff på de så jeg skjønner det jo.

syns det var en akseptabel pris for den jakka jeg.

Kjempepen og morsom var den [:)]

Stilige jakker[:)]

syns prisen var verdt det og jeg syns bare det var lekkert, ,men det blir så dyrt når man må kjøpe 2 av alt,jeg kan jo altid kjøpe en mer anminelig jakke til halve prisen liksom [:D]...men kjenner denne frister veldig mye[:D]

Den var veldig søt, er ofte innom Monochico og sikler litt på alle de fine klærne de har der. Passer alltid på å gå dit når det er salg, men Jubel klærne er aldri på salg da.

helt nydelige! [:)] syns ikke det var dyrt hvis de er håndlaget, men skjønner jo selvsagt det kan bli mye hvis du skal kjøpe 2..[:)]

De var knall søte!!!
Fikk du kjøpt? Jeg fant ingen som var tilsalgs?? Hvor kjøper du dem???? [8D]

bare kontakt henne så syr hun på bestilling , husk jakken er lagt i flees , jeg kunne tenkt meg et annet stoff ,jeg har ikke bestilt enda jubel@fatal.no

ORIGINAL: LOMO*4

bare kontakt henne så syr hun på bestilling , husk jakken er lagt i flees , jeg kunne tenkt meg et annet stoff ,jeg har ikke bestilt enda jubel@fatal.no

Supert [:)]
Hvilket stoff kunne du tenke deg å få dem sydd i da?

ORIGINAL: Sigourney

helt nydelige! [:)] syns ikke det var dyrt hvis de er håndlaget, men skjønner jo selvsagt det kan bli mye hvis du skal kjøpe 2..[:)]

Sign

Back
Topp