Pixxi mamma på heltid <3 10 Mar 2014 #1 Er så rar altså føler meg helt tom selv om det er noe der:/ Igår hadde jeg veldig vondt nede i magen å har det fortsatt. Var så vidt jeg klarte å løfte sønnen min Hvordan går det med dere jenter? Sent from my iPhone using BV Forum
Er så rar altså føler meg helt tom selv om det er noe der:/ Igår hadde jeg veldig vondt nede i magen å har det fortsatt. Var så vidt jeg klarte å løfte sønnen min Hvordan går det med dere jenter? Sent from my iPhone using BV Forum
^Yakine^ Glad i forumet 10 Mar 2014 #2 Det er jo ikke så stort det som er inni der da sånne smerter kan godt være ligamentsmerter, at det strekkes inni der Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo ikke så stort det som er inni der da sånne smerter kan godt være ligamentsmerter, at det strekkes inni der Sent from my iPhone using BV Forum
lille_mjau Gift med forumet Augustlykke 2015 10 Mar 2014 #3 Jeg har også hatt den følelsen av en klump med ingenting i magen kvalm og kvalm og mere kvalm er jeg og, men det skal nok gå over Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har også hatt den følelsen av en klump med ingenting i magen kvalm og kvalm og mere kvalm er jeg og, men det skal nok gå over Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Pixxi mamma på heltid <3 10 Mar 2014 #4 Hehe, vet at det er kjempe smått er bare så forskjell fra forrige gang Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, vet at det er kjempe smått er bare så forskjell fra forrige gang Sent from my iPhone using BV Forum
Pixxi mamma på heltid <3 10 Mar 2014 #5 Siden jeg spydde i 3mnd forrige gang så håper jeg at jeg slipper det denne gang Sent from my iPhone using BV Forum
Siden jeg spydde i 3mnd forrige gang så håper jeg at jeg slipper det denne gang Sent from my iPhone using BV Forum