Denne kjolen *bilde*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Har jeg litt lyst til å gjøre noe med [:D]
Er to lag, det ytterste er et slags blondestoff, og på det er det maaaaange runge gull"paljetter" [8D]
Pga av disse gulltingene synes jeg kjolen blir så jævlig pynta, og lurer på om jeg skal plokke av alle [:D]
Hva synes dere om kjolen, og hva tror dere om planen? Greit å ha litt synspunkter før jeg setter i gang [;)]

hva har du tenkt å bruke den til da? hadde ikke gjort noe med den hvis jeg skal ha den på til en fest/bryllup/feiring etc. Hot var den[;)]

Fin kjole! Men kanskje i overkant mye paljetter som gjør kjolen veldig overpyntet som du selv skrev.. Men selve kjolen og fasongen på den var utrolig fin [;)]

Ja, synes selve kjolen og fasongen på den er veldig fin [:)]
Kjøpte den vel egentlig for å bruke til litt finere bruk når en skal på fest og sånt, ikke til sånn veldig pynta anledning [:D] Men så ble det i overkant med paljetter for min del, selv om man er pynta liker jeg å ha et litt røft look når en skal på fest [8D]
Og da MÅ paljettene bort! [:D]

Uten paljettene er jo ikke kjolen den samme...

Den var fiin!

Det første jeg tenkte var "Oi, så fine fliser" [8D] men, tror ikke jeg hadde begynt å plukke de av.. Var fin som den var [:)]

Hadde ikkje begynt å plukke av paljettene vertfall for det blir nok bare stygge merker på stoffet! Men kjolen var fin! [:)]

Back
Topp